• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

ica

:D:D:D:D visst är dem:D:D:D:D snygga ögonbryn jag har! :D

• drea

Cheers,

Det är ok! Har du med en fralla till fröken är det helt ok!

• hellokitty

hello girls!

Jag är bara på jobbet en kort stund idag så inte inte så mycket!

Cheers: Tjejen jag träffade i helgen kunde inte berätta så mycket. Jag ska höra med en annan tjej i veckan ang. dina frågor!

• drea

Jag kommer inte heller att vara med så länge idag, jag har lektioner från 10.10 -15.20, med bara en kort lunchrast.

Har helgen varit bra?

• hellokitty

För mig kännsd et som om helgen försvann i ett nafs!

Var med familjen i fredagskväll, i lördags var jag ute på stan och handlade present till kompis som hade inflyttningsfest på kvällen och på söndagen sov jag länge, gick och handlade mat, kollade på en film och gjorde sedan mat till familjen som kom hem från landet.. hmm... flörtade lite med Måns från Idol när jag var ute.... Det var min helg!

• ica i rutan

Hahahaha Jag plockade Cheers ögonbryn igår! :D Oh, så snygga de är Cheers! Rödprickig idag? :D

• drea

min helg:
    På fredagen åt vi Musslor i vin.
    På lördagen tog Axel upp båten, jag pluggade hela dagen. På kvällen gick Axel ut, jag åt krabba själv till middag och hyrde Masjälvar (ingen höjdarfilm).
    I går pluggade jag lite, åkte till jobbet och satt här ett tag, gjorde middag hos mina föräldrar och middag där. Kom hem och bakade bröd på kvällen, såg på nån film med Mel Gibson.

Ingen spännande helg med andra ord, men jag han plugga en hel del vilket var bra!

Nu ska jag gå och ha lektion!

• Hej baberiba

ica

Nej inga röda prickar här inte....:D

Gick det bra att åka hem igår?

• Hej baberiba

Hellokitty

Jasså du flirtar med Måns du...:D:D:D

Maila mig när du fått svar på mina frågor.

• Hej baberiba

drea

Jag messar en fralla till dig ! :D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2