• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

Var det någon som blev mördad i tvättstugan igår eller?
    På CSI menar jag då.....

• Hej baberiba

tittar inte på desperata hemmafruar...

Såg du igår att Akira slog ut Mazen...:( snyft...............jag gillade honom starkt.....:( så får mesen vara kvar...bububuububu.........Mazen och Nathalie var ett så bra par ihop...Det fanns lite kärlek mellan dem....:D

• Hej baberiba

Nä CSI var på ett fängelse för sjuka personer......så scary.....där satt våldtäktsmän och folk med konstiga ideer i huvudet......

• hellokitty

Cheers,

Såg inte Floorfiller heller...
    Satt hos veterinär på kvällen och sedan hade vi besök så var tvungen att vara lite social......

Men gud vad sur jag blir nu, finns det ingen rättvisa i denna värld?!?!?!?!

Akira skulle ju ha åkt ut!!!!

• Hej baberiba

hellokitty

Jaaaaa jag vet...................han kör sin jä**a locking hela tiden....hur kul är det att se på då.....astråkigt!! Mazen var intressant med sin dans och allt det är så trevligt att se på hans dans.........men nu är han borta......:( Akira hade inte ont i knät igår heller.....helt otroligt att han blev frisk så fort......och stackars Nathalie.............som får Akira......................:( risken är ju nu att de blir sämst på lördag,,,,Nathalie gillar jag skarpt,,,,

Dansade inte du igår då?

• drea

Hej hej!
    Här ser jag att diskussionen är i full gång.

Jag kollar varken på CSI eller Florfiller... så jag kan inte tillföra nåt om det. Jag kollar egentligen inte så mycket på TV, i alla fall regelbundet. Den enda serie jag följde var Cityakuten, men den går ju inte nu mer.

Kan ni aktivera "tröga tangenter" från er dator? Jag råkade göra det precis. Prova genom att trycka shift 5ggr i rad, då akiveras det. Klurigt!

• hellokitty

Ha ha ha ha!

Jag provade aktivera tröga tangenter!

Men vågade inte trycka OK sen... Hur ska man göra för att avaktivera det då?

• drea

Kanske på samma sätt? Jag vet inte heller, jag vågade inte prova...

• Hej baberiba

jag vågar inte testa alls.....:D

• hellokitty

Vilka fegisar vi är!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2