• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

I helgen har jag inte gjort så mkt bakade frallor i lördags, shoppade halsduk och vantar.

I söndags så kom ica, madde och Vickan på besök och jag bjussade på mina goda nybakade frallor....:D:D:D fick städa som en galning när man väntar så fint besök..:D

• hellokitty

?!?!?!?

Var du hemma hos cheers på riktigt? *avis isåfall*

• Hej baberiba

ica

Vet inte vart du är idag - vilken mail, kan du maila mig så jag vet...:D

• hellokitty

lalallalallalallalalla...

kom på cheers! har nu tittat på floorfiller några gånger och "känner" faktiskt en av tjejerna som är med!
    Hon gick på samma skola som mig i gymnasiet....
    Tyckte jättesynd om tjejen som åkte ut igår.... Allt var ju killens fel tycker jag...

• Hej baberiba

hellokitty

Jag ica och hennes blivande husband var och hälsade på igår....:D vi hade superkul.....:D:D:D:D de fick smaka på mina goda frallor...:D:D:D

Vem är det du känner i Floorfiller?

Jag tycker oxå synd om tjejen för Akira hade blivit skadad och då blev hon lidande för det....jag tycker verkligen att han skulle hoppat av så Jason hade fått komma in igen......jag gillar inte Akira och hans attityd han tänker inte på sin danspartner utan bara på sig själv......

Det är verkligen fel att hon åkte ut pga detta......:(

• Hej baberiba

hellokitty

Du får oxå hälsa på hos oss och få smaka på mina goda frallor...:D:D:D välkommen!

• Hej baberiba

Vart tog Nennie vägen?

fajen vad jag pratar med mig själv igen..:D:D:D men då får jag de bästa svaren...:D

• hellokitty

Eller så får Ni komma upp och parta med Mig, Drea, Madde och Vickan någon gång!

Du kan få låna mitt kök och baka frallor till oss alla!!!

• Hej baberiba

:D:D:D jag bakar bara hemma...:D

Klart du måste åka till Småland !! :D

• hellokitty

Inte ofta jag har vägarna förbi Småland men ska försöka åka förbi någon gång!

Hur ofta brukar ni åka upp till Stockholm då?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2