• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Hellokitty

Som du vet var vi i Sthlmn för en månad sedan. De vi hälsade på ville att vi skulle komma upp en gång till innan jul..Men husbandet är inte så sugen på det så jag får nog snällt vänta tills nästa år....våren ngn gång....:( trist......Vill ju träffa dig....:D

Men har du vägarna förbi så måste du säga till....:D

• hellokitty

Absolut!!

Hur gick det med husbanden ihop då?

• Hej baberiba

Jag tycker det gick bra med husbanden....:D de pratade på och jag och ica pratade på....:D en himla massa babbel blev det....:D KUL var det hoppas ica och husbandet känner likadant.....;)

• ica i rutan

Hehehe...sorry flickor, har varit busy. :D

Ja det var verkligen jättetrevligt! :D Husbandet sa samma sak när vi åkte hem, tyckte Cheers o hennes husband var jättetrevliga! :D

Cheers: hem-mailen idag! :D

• Hej baberiba

ica

Jaaaa då vet jag....jag mailade dig från hotten.....

Jaaa vi hade såååå kuuuuul...:D:D:D:D

• ica i rutan

Vi var lite oroliga, cheers o jag för om husbanden skulle ha nåt att prata om, men det gick ju hur bra som helst! :D Tyckte de pratade på som attan, jag fick ju avbryta dem när jag tyckte att nu bara _måste_ vi börja köra hemåt! :D

Nu har jag varit o vinkat av husbandet vid tågstationen...Min lille älskling ute på äventyr i världen.. Jag har sagt åt honom att akta sig för skummisar med ryggsäckar och INTE åka tunnelbana om han inte måste. Han ska till London, om nån undrar... :D:D:D:D

• Hej baberiba

ica

Undrar vilka som var värst?? vi eller husbanden??....:D:D:D:D tror det var husbanden...hehehe :D:D:D

Vad jag vet så hann de aldrig prata om motorcyklar...:D

Oups...chefen is around....:D

• Hej baberiba

The boss is gone...:D:D:D

• hellokitty

ica,

Isch då.... Kommer ihåg när vi var i Barcelona precis efter attentaten där... Det var någon som hade glömt en ryggsäck på en uteservering och vi fösvann därifrån fort som attan! Man blir ju helnojjig när det händer sånt i världen...

Kul att era husband hade trevligt ihop!
    Vad pysslar dom med annars?(jobb)

• Hej baberiba

kitty

Min husband äe elektriker....och ica´s vet inte vad han vill bli när han blir stor....:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2