• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Jisses flicks.... Ni hann ju skriva flera sidor efter jag hade gått!

Hehe...jag har hittat.se er också! :D:D:D you can run but you can´t hiiiiiiiide.... Hahahahaha!

Rätt scary egentligen...man är inte så anonym som man tror...är det nån otäck jävel som vill leta upp en så är det inga problem... *brrrr* Men ni behöver inte vara rädda för mig, jag är snäll. *s* Fast jag är . :D:D:D

• ica i rutan

Sitter o fördriver tiden lite. Vi ska till mina föräldrar o käka middag om en stund och jag har inget att gööööööraaaaaa under tiden... :( Och ni är väl inte här heller så jag kan snacka med er.... :D:D:D:D

• hellokitty

jag är här men du har nog redan gått...

min katt håller på att trampa ner hela tangentbordet dock så jag hoppas att det funkar att skriva ändå!

22222§3

• hellokitty

ja, du ser ju hur förra in Hon hoppar på skärmen hela tiden!

• drea

Ni är otroliga tjejer, att ni orkar hålla på att skriva så mycket!!

Hur lyckades ni fixa en sån där bred sida? cool !

Maken är ute med sina kompisar och jag sitter hemma i min ensamhet, nåja nästan i alla fall. Hunden är ju hemma!

Vi hörs på måndag! som vanligt

/

• Hej baberiba

8) anmäler sig till klassen....:D:D:D

• ica i rutan

Mooorning! här!

Vill bara meddela att Cheers frallor går inte av för hackor! Suuupergoda! :D:D:D:D

• drea

God morgon mina elever!

Varsågod att sitta ner! Nu börjar dagens lektion

/

• Hej baberiba

drea

Sorry att jag är sen var och fikade....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2