• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Kitty

Han måste lämna katten hos dig för han är inte snäll mot Tisse....:D får ingen mat och så sparkar han på Tisse....:D:D:D så Tisse behöver dig....du är hans guardian angel..........:D

Usch......vad skumt.....jag tror på spöken och jag har sett ngt grått som flyger runt hemma hos oss......spoooookie....men Peter tror mig inte........Har sett den här figuren i ett par veckor nu.,...uhhhh....:D

• ica i rutan

Kitty:
    Öööööööh.... HAN har haft mens???? Har inte du fått veta det där med blommor o bin eller...? :D:D:D:D

Lät läskigt med spökandet...ända tills du skrev "vet inte om jag var helt nykter..." :D

Cheers:
    *ASG* Ja STACKARS dig som inte har nån att prata med.... :D Bara det att du får mail heeela tiden, men annars är det för jävligt. Hahahahaha!!! :D
    Är det Heybaberiba ikväll?! Jaaaaaaaa!!! :D

Min blivande käre make ska till London månd-onsd....så jag får tre ensamdagar i rad. Jag hatar att sova själv för jag är mörkrädd... Men jag har iaf ingen tant som bäddar sängen, så det får jag väl vara tacksam för...

• Hej baberiba

ica

Inte dumt att ha en tant som bäddar sängen åt en.....:D:D:D:D

Ja men ni skiter i mig här på BT !!...:(

• Hej baberiba

ica

Du får väl ringa till mig då....:D:D:D så kan vi babbla bort hela natten....:D:D:D

Nu ska jag fika med Madde och Vickan....tjing tjing....:D

• ica i rutan

Tjing.... Jaha, så nu sviker du oss för att hänga med dem...mycket häftigare än oss eller? Aja...då joppar jag lite då. Tänkte gå vid 15.15 idag, ska fika med en annan kompis. Jag har massor av kompisar som vill fika med mig. :D

• hellokitty

vad är Heybaberiba, ko till middag för nåt?

• ica i rutan

Kitty
    Det är ett -roligt tv-program...hahaha! De är superduktiga på att härma kändisar, spelar typ sketcher o så. Kolla på det i kväll om du kan! :D

• hellokitty

Ah! Är det dom som var med som programledare för idol förra säsongen som härmade Silvia och Kungen?

• Hej baberiba

Jaaa det är det.....:D

• Hej baberiba

ica

Jag har oxå många fikakompisar.....:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2