• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

jellokitty....:D:D:D

Jag äter hemma för vi har hund så han måste äta och sen gå ut. Men idag är han på dagis...:D

• Hej baberiba

hellokitty

Jag vill steppa med dem för det är kul men de har inga steppskor....:( detta är ren jazzdans......

Var hemma nu på lunchen för att hitta lite musik och så........fajjen det var inte lätt.....hoppas jag fick med ngt vettigt i väskan.......annars får jag väl själv sjunga......:D:D:D

Eller ica kanske kan hjälpa mig med sången och lite Riverdance.......:D:D:D

Kitty du kan hålla i steppen...:D

• Hej baberiba

Jag får sluta tidigare idag pga dansen...:( får ta det på egen tid....:( men jag får betalt för ikväll...:D ojdå hur lät det...:D:D:D:D låter som ica nu....:D:D:D

• hellokitty

aha!

Vad skönt att kunna åka hem och äta! Jag börjar bli trött på nudlar nu....

Jag ställer upp ikväll!! Men det kommer bli svåra steg!! steppisteppisteppisteppsteppstepp!

• Hej baberiba

jellokitty..:D:D:D

Det är 17-ca 19:30 !! Du är välkommen !..:D har du steppileppskor? jag har två par du får låna de med den höga klacken....:D

• Hej baberiba

kitty

Man kan väl äta annat än nudlar i den stora staden Stockholm??....D:D eller har ni bara nudlar där?..:D

• Hej baberiba

Mmmmmmmmmmmmmmmarbabou.......schweizernöt........:D:D:D:D:D:D

• hellokitty

cheers,

Det finns annat men det är inne att äta nudlar så därför måste jag också göra det!

F*n, äter du godis varje dag?

• Hej baberiba

Nä inte varje dag igår åt jag två bananer!!.....:D och innan dess så var det senaste godiset i fredags.....:D

• Hej baberiba

Man ska ha 100-lappar, 500-lapp eller 1000-lapp i plånkan för då vill man inte växla det för en godisbit......:D:D:D eller bättre med en 10000:--sedel....:D:D:D:D

Småpengar är inge bra för då köper man godis.....:(

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2