• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • hellokitty

joppet!!! Vet inte varför den ligger här men min kollega vart lite avis för att jag hittade den först!

Men fortsätter det vara 10 grader som det känns som att det är så åker jag snart hem... det är inte bara jag som klagat. ska ta och ringa hyresvärden nu och se vad han säger....

Så länge Akira inte är med så är jag överlycklig!!

• drea

Hej igen!

Mina egna idéer sträcker sig till HUMMER och CHAMPAGNE till middag, men ska man köpa en present också? Jag menar, nu när vi är gifta är det väl bröllopsdagen som är den viktiga, inte den dagen vi träffades?

Eller?

Dafs för lunch! See ya!

• drea

Dafs????
    Dags, menar jag ju

/läraren

• hellokitty

hmm... Jag vill nog ha present var gång vi firar dagen vi träffades, dagen vi förlovade oss och dagen vi gifte oss!! Men det är jag det!

Nä, skämt åsido... Räcker väl med middag och så firar ni kanske lite mer när ni firar bröllopsdag...?

• Hej baberiba

Måste se kul ut att joppa med en filt på sig....:D ser ut som du sover....8)

jag fryser oxå...:( kan du dela med idg av filten?

• hellokitty

cheers,

nix pix. min filt.

• Hej baberiba

Jag tycker att man kan ge present på sin bröllopsdag och sen bara käka god middag på dagen man träffades och förlovningsdagen.

• Hej baberiba

kitty

hygglo.......:D så jag ska sitta här och flysa då...:D jag får väl :[-a då så blir jag varm.....:[:[:[

• hellokitty

japp! jag är världens hygglo!

Nu har jag ringt runt och förhoppningsvis kommer någon snart och sätter på värmen... Mina händer är alldeles stelfrusna trots att jag knappar för fullt på tangentbordet... Måste in på toa och skölja dom i vaaarmt vatten....

du kan väl kanske linda in dig i lite toapapper cheers.... så blir du lite varmare.....

• Hej baberiba

Du är inte inne tillräckligt mkt på BT därför du fryser.....:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2