• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

*muttrar* Alltså, skärpning BT! Det blir ALLTID ;)-gubbar när man har åäö innan parantestecken. Skitdrygt!!!

• Hej baberiba

ica

Med dina naglar kan det inte vara lätt att baka....:D

Skönt att du inte dissar mig.....:D jag tycker oxå att vi hade såååå kul....:D:D

Idag har jag svarta byxor, svarta strumpor, svarta skor med klack, en stickad tröja som är randig i beige/svart(vit/ljusblå med stor polokrage, trosor och BH....:D

• Hej baberiba

Kan du messa lite bullar till mig...:D:D:D

Har du recept på dess som jag skulle kunna få?

• Hej baberiba

dessA aka det vara....:D

• Hej baberiba

Kitty joppar oxå mailade henne innan har inte tid med oss......:(

• ica i rutan

Hahahaha!!! Jag har inte ens BH på mig. :D:D:D:D:D:D Känner mig som white trash... Men jag ska på MK-möte ikväll, så jag ska hoppa in i duschen och bli mitt vanliga, vackra jag strax. :p

Jag ska skriva in receptet i ett word-dokument, så kan jag maila dig det! :) Har det bara i pappersvariant... Eller, jag kan se om jag lyckas scanna! :D Johan har lärt mig hundra gånger, får se om jag kommer ihåg den här gången... To be continued... ;)

• Hej baberiba

MissWet T-Shirt....:D:D:D:D

• ica i rutan

Stackars Cheers... alla andra har ett jopp att sköta, så ingen har tid att roa henne... :D:D:D:D:D Hur mycket har du sålt för idag?

• Hej baberiba

Jag väntar med spänning på fortsättningen......:D:D:D hinner du maila receptet idag?

• ica i rutan

*fniss* Jaaaa...vänta så ska jag gå o duscha linnet. :D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2