• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Hur länge joppar du?

• hellokitty

till 17... nedräkningen har börjat....
    Fast tycker ändå att dagen har gått snabbt idag..

Vad är det för speciellt med lönnebergaskinka då? Finns den bara i byn du kommer ifrån?

• hellokitty

Morot är ju gott och nyttigt så det kan du knapra i dig.....

Min pappa körde alltid den här när jag var liten... "Morötter är nyttigt för synen, vet du varför?"
    Nej, svarade jag
    Du har väl aldrig sett en kanin med glasögon! Ho ho ho ho

Han är en torris, ja...jag vet

• Hej baberiba

Hahhaa den storyn sa jag till en kille på vår julmiddag ät nu upp moroten för då slipper du glasögon för jag har aldrig sett en kanin med glasögon....sen tittar jag på min bordskavaljer och ser att han har glasögon...........ojojoj jag ville bara försvinna genom golvet....:D:D:D

• Hej baberiba

Yapp nedräkningen har börjat.....:D

Lönneberga finns överallt det är en rökt skinka som finns i charken på tex kvantum, hemköp eller coop. Jag säger typ så här en ggr/vecka i samma affär: "jag vill ha lönnebergaskinka 2hg x-tra tunna skivor så de nästan går sönder" herreg** fatta vad trötta de måste bli bara de ser mig.....:D:D:D:D att få höra det en ggr/vecka från samma tjej.....+ 1000 andra kanske.....:D

• Hej baberiba

Tack BT för att du finns du gör så att tiden går fort på dagarna....:D:D:D

• hellokitty

Hahahaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!
    Klockrent!

Nu ska jag snart gå och sätta upp håret i min lilla balettknut.

Vi hörs imorgon, vännen!!

KRAAAAAAAAAAAAM /

• Hej baberiba

Har du balettknut....åhhh...det jag vill jag oxå ha......:D har du långt hår?

Ha så kul på dansen !!

Vi hörs imorgon !!

Kram vännen

• Hej baberiba

öhhh ingen här....:(

• ica i rutan

Jag är hääääär! :[
    Ursäkta min frånvaro tjejer... Jag har så mycket jopp att göra så jag har inte kunnat!

Cheers, klart jag inte dissar dig efter vår dejt... hahahaha! :D Så kul som vi hade!?! :D:D:D:D

Jag bakade jääääättegoda rågskorpor igår. MUMS!!! Man gör först rågbullar och sen delar man dem med en gaffel så de är lite "knöliga" på ytan (blir extra frasigt då) och sen rostar man dem i ugnen. Mmmmm!!! :D Man fryser dem hela, o sen tar man upp så många man vill ha o delar med gaffel o rostar. Nybakat varje gång, liksom! :D

Hahaha...tänker på era beskrivningar av hur ni var klädda igår... :D Ni skulle se mig... Jag har inte ens gjort mig iordning ordentligt idag. Sitter här i mysbyxor och linne, osminkad med en okammad tofs i håret. Och så ringer jag kunder och låter professionell.... Hahahahaha!!! De skulle bara se mig!! :D:D:D:D:D Eller inte. *s*

Cheers, *fniss* du är rolig du... (tänker på killen med glasögonen o morötterna) typiskt en sån grej jag med skulle kunna göra. :D:D:D:D:D:D

Kitty, Nä jag fastnade inte i degen...degen fastnade under mina naglar. :( fan vad äckligt... Fick krafsa deg hela eftermiddagen typ. :D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2