• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

Goooood moooooorgon!
    :D :D :D :D :D
    Idag ska min lägenhet besiktas

Å jag fasar för parkettgolvet! Å för tapeterna! Det är inte så farligt tycker alla anr... :) förutom det att bovärden som gör besiktningra är HITLER reinkarnerad!!!

Håll tummarna tjejer!
    :) :) :)

• Hej baberiba

Gerda

Morrn !!

Jag håller i tummarna stenhårt för dig..så nu lägger jag ner joppet en stund...:D när kommer han? så jag vet hur länge jag inte ska joppa...:D:D:D:D

• Gerda

Cheers! NU kan du joppa sista stunden igen!
    :D :D :D :D :D

Besitkningen gick igenom! Hon älskade mina katter - så jag ska köpa dem torsk till ikväll!!! :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Puhhh..........äntligen kan jag släppa tummarna......:D:D:D:D:D ajajaj vilken kramp jag har nu :D:D:D:D

KUL att mina tummar var till hjälp:D

• Dallandra

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Vad glad du är idag ! :D:D:D:D

• Dallandra

cheers
    Ja jag har äntligen blivit av med Markoliohunken!! Han ville inte alls ge sig iväg utan har sprungit runt här i sina string - urk! Men idag skickade jag Lilian på Spa och då sprang hunken efter :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Då förstår jag att du är glad:D

Kommer hon tillbaka ikväll då eller? tänk vad rynkig hon är då av allt badande.....:D

• Dallandra

Cheers
    Du anar inte vilken lättnad, tänk dig att en Markliohunk i string i två dagar hemma...hemskt! :D

Nä jag har skickat iväg henne över helgen, hon är helt slut så hon behöver vila upp sig :D

• Hej baberiba

Dallandra

Då kommer hon tebax som ett russin...:D:D:D

Hade en gottamyskväll igår...:D skulle dansat igår men jag s**t i det och handlade blåbärsmuffins, kexchoklad och smågodis........låg i soffan framför TB:n hela kvällen och mumsade....:D:D:D så härligt var det och inte hade jag dåligt samvete för att jag inte dansade...:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2