• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Gerda

JAG skulle iaf svimma om jag fick se Markoolio i string.... YIKES!!!

HJÄLP!!!

:D

• Dallandra

Cheerful
    Det var nära, fast inte alls av samma orsak som Lilian :D :D :D

Var ska vi nu äta någonstans, när Markolio stått i string på vårat köksbord?! Inte aptitretande precis :D :D :D

• Hej baberiba

Dallandra

Ni får väl äta vid soffbordet....:D

• Hej baberiba

Gerda

Jag skulle oxå svimma om han hoppade in här i string....:D:D:D:D

• ica i rutan

Todelooo flickor! :p Japp, jag hade röjarparty här i fredags... Ni missade nåt brudar! :D:D:D:D Fast jag ser att ni tagit upp tråden där jag la ner. Däckad mobilgalen Lilian och Markoolio juckandes i leopardstring....jisses. :o:o:o

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Drea: Åh vad hemskt!!! :( Morgongåvan och allt... Snälla nån, uppfinn örhängesploppar som inte lossnar! :[ Jag lider verkligen med dig. Inte riktigt samma sak med nya heller, för de gamla har ju ett affektionsvärde. :( *KRAM* på dig.

Cheers: Hur gick middagen i fredags? Fick du till din goda moussetårta? *mums*

KLAAAAAAM! :D

• ica i rutan

Hehe...:D Som vanligt är mina inlägg färggladast av alla gubbar. *nöjd o belåten*

• Lucyinthesky

Hjäääääääääääääääääääääälp!!! Tristess på jobbet!!!!!!!!!!

Fast ingen får se att jag sitter här! Så blunda!!

• Hej baberiba

ica

Jaaa middagen gick bra men det var lite jobb men kul var det och alla åt och blev mätta och belåtna. Moussetårtan gjorde succé !! mums....slurp....:D

• Hej baberiba

Lucy

Jag blundade igår för jag såg inte att du var här...:D:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2