• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Hej Dallis

Har du vaknat nu ! :D

Ääääntligen ngn mer här har varit så ensamt....:( nu vet jag hur ica hade det i fredags EM......men jag hittade lite avslagen skumpa inte så gott men ngt kul måste man ju ha att göra när man är ensam......:D

• Dallandra

Cheers

Är Lilian kvar hos dig? :D

Avslagen skumpa är bättre än ingen alls!! :D :D :D

• hellokitty

Hej tjejer!

Tittar bara förbi för en liten snabbis!

Cheers,

Fel på servern på jobbet så mailar senare!

Nu är det lunch!!

• Bröllopstokiig

Dallis

Ja Lilian är kvar....hon städar upp resterna efter festen sen i fredags..:D vad snabb hon är...swisch...swisch..:D:D:D

• Hej baberiba

Dallis

Vad snygg hon blev !! :p vad smink och lite nya kläder gör mkt och en modernare frisyr...:D Jag tappade ögonen när jag såg henne i fredags EM på salongen....Dyrt blev det neb det var det värt...:p

Jag kanske ska skicka henne till dig så du får se henne? :D

• Hej baberiba

Kitty

Kul att du hittade hit...:D:D:D:D det var längesedan !:D

• Dallandra

Cheers
    Ja skicka hit henne, måste ju få se underverket :D :D

Jag har nog aldrig sett någon som är så effektiv med dammvippan som Lilian :D Fast hunkarna var ju roligare att titta på :D

• Hej baberiba

Dallis

Jag ringde till Lilian´s mobil och sa att jag bokat in henne på tåget nu om en timme....Ja du hörde rätt: LILIAN HAR EN MOBIL DEN SENASTE NOKIAN !!! hon har blivit riktigt hipp.....:p

Hon vill gärna komma till dig igen och visa upp sitt nya JAG !!:D:D

Ja hunkarna är roligare att se på!:D:D:D mums...:D

• Dallandra

Cheers
    Jösses, klarar hon av att använda mobil?!! Det trodde jag aldrig, hon som är så förvirrad :D :D :D

Har kitte släppt i från sig hunkarna?! :D

• Hej baberiba

Dallis

Jag blev själv väldigt förvånad över att hon kan använda mobil....:D hon messar som tusan.....:D vad kort hon tar med mobben..:D mest på sig själv dock...:p:p

Ja hunkarna kom tillbaka till dreas agentur men de var så slitna då nu har de tagit långsemester.....:D:D:D få se om de får jobb när de kommer hem igen....:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2