• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Dallandra

Gerda
    Glasögonen går hon runt och letar efter hela tiden, sist hittade vi dem i brödrosten :D :D :D

• Hej baberiba

ojojoj vad Lilian är förvirrad lägger glasögonen i brödrosten !! 8)

• Hej baberiba

Gerda

De grabbarna duger inte JAG VILL HA Russel Crowe !!!! och ingen annan så ut och jaga med dig.....:D:D:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Vem vill ha Kittys gamla hunkar....:D de är ju rätt slitna nu....:D:D:D:D

Nu har vi ju Gerdas hunks !! mums, slurp...dräggel......:D:D:D:D

• Gerda

:D :D :D :D :D

Vem har de yngre sessorna denna helg?

Andreas bror har halloweenfest på lördag och det är bara grappar på den festen. De är varmt välkomna om Madde tar på sig den röda nobelklänningen (med urringning)!

:D:D:D:D:D

Ni är också välkomna om ni tar på er djupa urringningar ;) ;) ;)

• Dallandra

Cheerful
    Lilian är hur förvirrad som helst men hon är en jäkel på att baka chokladkakor :D

• Dallandra

Gerda
    Du måste hitta en ny fräsch Aragorn!!!!! :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Vad jag vet så är Madde och Vicka lediga så boka upp dem fort som attan !! :D:D:D

• Hej baberiba

Dallandra

Jag skulle behöva Lilian ikväll för jag förbereda maten inför imorgon och dessutom göra apelsinchoklad Mousse tårta...mums slurp.......;)

• Dallandra

Cheerful
    Nu har jag skickat henne med expresspaket :D

Mums, det där lät riktigt gott *slurp*

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2