• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Dallandra

Det är supergott.....mums slurp...:D:D:D

Oj gissa vem som kom till jobbet jo sessan Lilian är redan här och tänk att hon hittade mig på detta STORA företaget...:D:D:D:D

Men......vart har hon sovsäcken? äh den behöver hon inte för hon ska få sova i en säng med riktiga lakan.......:D:D:D:D

• Gerda

Ok - jag tar sessorna på lördagkväll så får de festa med grabbarna!

Jag sitter hemma och väntar på dem så att de kommer hem "safe"!

:) :) :)

Då blir blivande svågern skyldgi mig en stooor tjänst!!! (han är en jävel på att baka mockarutor ;) )

• Hej baberiba

Gerda

Mums slurp mockarutor jag vill oxå ha ! :D

Vad bra att sessorna kommer och partaja på lördag så inte grabbsen blir ensamma...:D

Nu har Lilian kommit till mig men utan sovsäck ! :o men hon får sova i riktiga lakan hos mig och så ska jag fixa kontaktlinser till henne....:D:D:D:D

• Gerda

Cheers - så braaaa med linser till tanta! Snart kanske hon kan bli en partysessa hon med (igen?)

:D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Jag har bokat in en "gör om mig dag" till Lilian imorgon som tack för hjälpen med matlagningen ikväll........:D:D:D:D:D

Spännande att se reultatet, honn kommer på lördag till grabbsen´s fest ihop med Madde och Vickan hon måste vara förkläde till lillsessorna sa hon....:D så du behöver inte sitta uppe och vänta....:D:D:D:D

• Gerda

Ha ha! Perfekt! Det blir jätte bra!

FAst grapparna säger att hon inte behöver ha urringat ;) ;) ;) ;) ;)

• Hej baberiba

Gerda

Ska Lilian har uringad klänning oxå? eller?..:D:D:D:D:D vem vill se skrynkliga boobs....:D:D:D:D:D

• Gerda

Ha ha... jag skrev just: NO urringnigskrav på Lillian - vi ska inte skrämma dessa ung-umgkarlar i förtid. För att inte tala om min blivande!!! ;);););)

• Lucyinthesky

nån dääääääääääääääääääär??

• Lucyinthesky

va 17... det ska ju va

e för trött...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2