• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Morrn girls.....cheers är här 8) idag joppar vi till 13 ! mmmmmm....:D

• Hej baberiba

Lucyinthesky

Fel tid du är på BT !! :D:D:D:D:D vid den tiden så sussar vi gott....:D:D:D:D:D

• Hej baberiba

Gerda

Idag blir det en spännande dag för Lilian om inte för oss alla !!! hon ska snart iväg på görommig....:D:D:D:D:D ska vi festa loss och fira detta?:D:D:D

• septembertroll

Hej Cheerful och alla andra. :D :D :D :D :D :D :D :D

Att ni är igång fortfarande. Jag har inte varit här på några månader men glad blev jag av att se de små gröna gubbarna. :D :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

septembertroll

Hej ! kul att du hittade hit? vill du vara med? om du vill det så presentera dig och så vill vi ha din mailadress typ hotmail....:D

Så ska du få en gubbe oxå.....vi alla har olika gubbar...:D

• Gerda

Cheers!!! Jag längtar efter att få se Lilian!!! Gör henne till en pangbrud!

:D :D :D :D

Jag hade tänkt packa i lugn o ro, stöka till op städa stöket... sen åka upp till stan o plugga teori.... :)

Men nu ringer de fr jobbet - jag måste tala in ett annat med. till telesvrarna... och hela planeringen går i krasch!

Det gäller att vara flexibel!!!

:D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Lilian är iväg nu ska bli spännande att få se henne om ett par timmar....:D

Packa?? ska du resa bort??

Åk och jobba nu lilla vän.....:D:D:D

• Dallandra

Tjoho!!! :D :D :D

Idag är det fredag och det vet ju alla vad det innebär - Skumpa!!!!!! :D :D :D

• Gerda

Näääää inte så kul :D Utan flyttpacka....

A kommer hem så ska vi gå igenom så mkt som möjligt som ska packas ned... :( :( :(

Jag ville ju göra annat istället med honom denna helg!!! :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

Ni får väl hmm "vila" mellan packningen.....:D:D:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2