• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

kitty

jag är trött och seeeeg......men alldeles strax så ska jag iväg på massage+zonterapi...mmmmmmm....så sköööönt......:p det tråkiga är att det tar 45min dit med bil....:( skitvägar är det och så regnar det oxå...:( gillar inte det riktigt......:(

Jag pyser om ett par minuter är tebax efter lunch.

• hellokitty

oki,

låter skönt det där... skulle också behöva.....

• drea

Hej på er!
    Jag har lov nu, därför är jag inte inne så mycket. Ska till universitetet snart och därefter åker jag över till Finland över helgen. Axel ska följa med min pappa på Älgjakt och jag följer med mamma som sällskap!

Vi hörs igen på måndag! Ha en trevlig helg!
    kram!
    A

• Dallandra

Cheerful
    Visst hittade jag sängen.. men vad hon snarkar!!! :D :D :D :D

Hur går det med hunkarna??!!! :D

• Hej baberiba

Dallandra

Jag vet inte hur det går med hunkarna? jag ska fråga kitty för det är ju hon som har dem?:D

• Hej baberiba

Kitty

mmmmm vad skönt det var.........:D:D:D:D och jag talar om zonterapin och massage!!:D:D:D:D

Kitty vart är hunkarna?:D:D:D

• Gerda

Dallie - varför tror du hon fick sova på soffan hos mig?! ;)

Provade först att dela säng - vilket hade funkat - hon tar ingen plats alls.... men det är som att sova brevid en flygplansmotor!!!

:D :D :D :D :D :D :D :D

• Hej baberiba

Gerda

:D:D:D:D:D:D:D:D hahahaha vad qul du är !! :D:D:D:D

• Dallandra

Cheerful
    Har kitty kvar dem än!!?? Nu får hon ta att dela med sig till oss andra!!! :D :D

Gerda
    Det lät som om vi hade en skock med får i rummet, i natt får hon sova i förrådet, där stör hon ingen :D :D :D

• Gerda

ha ha ha!!! Ja, sätt in henne i skjulet, hon lär inte märka skillnaden iaf! (Göm glasögonen!)

:D :D :D :D

Cheers--- tyvärr fick jag inte tag på Russel Crowe.... men jag fångade in Brad Pitt look-alike (fast 21 år), Harrison Ford kopia (ca.45 år) och 2 unga hunkar som nån väl kan lära upp lite.
    :D :D :D God jakt ändå tycker jag.

Vem vill ha dessa hunkar - första omgången? Andreas kommer hem imorgon så jag behöver dem inte. Tänkte om jag ska sätta dem på DHL i eftermiddag så har ni dem till helgen!!! ;)

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2