• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

Morrn brudar!
    Läraren är på plats, i alla fall fysiskt. Mentalt är jag fortfarande hemma i sängen. Jag är nämligen dunderförkyld... suck!

Annica, säljer du Mary kay? Kul! Tjänar du bra?

• Annica_B

drea
    Ja visst gör jag det! Känner du till det? Vad roligt!
    Ja, jag tjänar rätt bra tycker jag. Jag har ju tagit tjänstledigt 50% från mitt ord. jobb för att kunna jobba mer med MK. Så jag ser ju iaf till att täcka upp för den halva lönen som har försvunnit.

• Annica_B

Stackare....inte alls roligt att vara förkyld. Man känner sig liksom mest miserabel i hela världen.

• Hej baberiba

Kitty jagar mus i sitt hus
    katten hon har är lat
    som inte vill ha någon mat
    bajsa gör de på fat
    men katten är så J*la lat

• Hej baberiba

drea

Stackars dig...:( hoppas du blir frisk snart.

• Hej baberiba

Annica

Visst är jag duktig??....D:D:D:D:D

• drea

Sorry, jag var i väg och åt. Har lektion om 5 min.

Ja, det är lite synd om mig i dag faktiskt. Men mina elever vill ha ledigt för att kunna skriva på sina arbeten, och i dag tyckte jag att det kändes bra eftersom jag inte är så himla frisk...

Jo, jag känner till MK, använde det märket när jag bodde i USA. Bra grejjor!

Måste gå på lektion nu!
    /

• hellokitty

Hallå tjejor! Är Ni lite trötta idag eller?

Själv ska man gå och dansa ikväll, suck pust och stön..Men avd gör man inte för att komma i form....

Tack för sången Cheers! Jag har hittat på en dans till den också! Den går såhär:

Händerna på huvet:
    Stepp stepp stepp steppistepp
    Stepp steppistepp stepp stepp
    Stepp steppistepp stepp stepp
    Stepp stepp stepp
    Stepp stepp steppisteppistepp

HEPP!

• Hej baberiba

Hellokitty

Vad glad jag blir....:D att du gillade mi sång. Ska du visa den dansen ikväll då?...:D

Jag ska dansa på onsdag....yippi...dock inte 1:a pos. 2:a pos...:D utan det blir dunka dunka dunk....:D

• hellokitty

Cheers:
    Inget steppisteppisteppistepp?

ok... dunkelidunkdunkdunk gå också bra....

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2