• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • Hej baberiba

Nenni

hello på dig....kul att höra av dig...:D

Synd om din kompis som inte kom iväg till Bali men hon hittar säkert ngt annat härligt varmt resmål, jag vill oxå åka....

• Hej baberiba

Ska vi be Kitty hämta upp oss i helokoptern så pyser vi en runda till Thailand för lite sol och shopping? vad säger ni tjejer?

Anmälan senast 14 idag !!...:D:D:D

• ica i rutan

Yesss...nu funkar det. Jag är STÅLMANNEN!!! In i telefonkiosken, och sen TA-DAAAA!

NU kan jag vara sådär mystisk som jag försökte innan... *harkel* Jo, det är jag som är fast säg inte det till någon. *ASG* Känns som om det blev lite galet innan...

• Hej baberiba

Annica har vi mail? eller? fattar lite trögt idag??....:D

• ica i rutan

Jag vill vara med på dejt!
    Kan vi inte slå ihop det så vi har butler-fest MED Fredde o Filip...?

• Hej baberiba

Annica

Är du ica nu eller? vaddå du kan inte bara byta sådär........:(

• ica i rutan

*suck* Jag gör det bara virrigare och virrigare...
    Ja, ni har mail.
    Jag har ny identitet.
    Varför ser ni i mailet.

Fattar ni???

• ica i rutan

Cheers, jo det kan jag väl få...? Minns du den där idioten som jag skrev om i en tråd i somras..? Därför.

Det är ingen skillnad, jag är fortfarande , bara inte lika obvious för andra puckon.

• ica i rutan

Du kan fortfarande få vara bladet, du blir ett jättefint blad! Jag loooovar att inte på det *fjäskar för Cheers*

• ica i rutan

Hohooo? Skrämde jag bort alla nu med min nya stålmannen-identitet?

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2