• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • 8108

Nu har jag beställt ett par nya brillor från Ebay, de lovade att maila dem så jag borde ha dem närsomhelst nu... De förra var ju ändå bara fuskkopior inköpta i turkiet så du kan behålla dem

• Hej baberiba

Har ni nödlandat eller sitter ni och :[
    :D:D:D

• drea

Hej ni glada!
    Nu är mina lektioner över för den här dagen!

Jippie!

• Hej baberiba

Ebay eller Turkiet det spelar ingen roll samma :[ ändå.....:D:D:D:D:D:D

• drea

Jag är sugen på coca cola. Har redan druckit en i dag... tror ni det är knark i dem eller varför måste jag ha en till??

• Hej baberiba

drea

Något är det i Colan men vad?? jag behöver nog lite för jag är seeg och trött.....:D

• drea

Hej då cheerful, vi hörs i morrn!

• hellokitty

hohooooooo!

Sorry, jag joppar på för fullt idag!

Jag har faktiskt varit med i Svansjön på Operan... *lite-mallig* Det var inga grodor med i den....därför den var så tråkig kanske..

Men får gärna låna den röda dräkten! Ska se om jag kan hitta någon till Dig också Cheers!

Tjohoo, då måste jag bänka mig med piskan framför TV:n idag!!!!!! Och sätta på mig latextrosorna med hål i.....

• Hej baberiba

8) är här...:D:D:D

• Hej baberiba

hellokitty

Skavsår i händerna idag?....:D:D:D är husbandet öm i rumpan?...:D:D:D:D

Ingen groda med i Svansjön.....:( men ett blad var säkert med...:D

Åhh vad du joppar....:D:D

Vi andra hade bestämt att ta den rosa helikoptern som är hos dig och flyga till Thailand för sol och shopping alla hade anmält sig utom du.....:( så det blev inställt för det är ju du som har helikoptern......:( ska vi planera om en ny resa nu?

Nennie som hade köpt nya solbrillor och allt för hon hittade inte sina det visade sig att hon hade messat dem till mig.....snygga va?...8).........

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2