• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • ica i rutan

Gomorron tjejer!

här...

Ja, hellokitty, det var synd att vi inte kunde åka igår. Men vi räknar med dig idag istället! Cheers är väl med va???
    Vad sägs om direkt efter jobbet? Om vi går ut till respektive helikopterplatta utanför våra jobb kan väl du köra runt och plocka upp oss.

Vilka hänger på idag då? Jag bokar en plats.

F*n...jag missade spankingpartyt igår.
    Missade jag nåt? Hellokitty, du fick inte med dig nån souvenir som jag kan få?

• ica i rutan

drea
    Det måste ha varit en lärarkandidat eller praktikant eller nåt som la knark i din coca cola. Ni kommer väl ihåg den där praktikanten som bakade en kaka till sin sista dag på praktikplatsen? Det slutade ju med att hela arbetsplatsen var knarkade...det var hasch i den!

Så, kolla upp om det inte fanns nån praktikant som hade avskedsfest igår.

• ica i rutan

Cheers, VA??? Ingen groda i svansjön??? Det är ju skandal.

Hit med den röda dräkten, här ska grodas!

• ica i rutan

Jaaa...då pratar man med sig själv igen... Dam-da-dam-dam-daaam.... *trummar med fingrarna* Var äääääääär niiiiiiii?

Jag ska öva på att verkligen vara mig själv för en stund:

• Hej baberiba

ica

Har du spårat ut idag??...:D:D

Jag bokar en plats idag till Thailand !

Det var Kitty som sa att det inte finns ngn groda med i Svansjön.....:( men det är ju inget som säger att vi inte får ändra på manus.....:D:D:D så fram med frogsen...:D

• ica i rutan

Cheers
    *noterar i agendan* Okeeeej.... Så! Nu är du bokad. Jag satte dig på första klass i helikoptern, är det ok med dig?

Ja! Fram med frogsen! *ribbit* *ribbit*

• Hej baberiba

ica

Gulledej...:D jag får åka 1:a klass...du är väldigt söt idag....:p snyggt läppstift....;)

Ja fram med frogsen finns det inga gröna glada gubbar (frogs) i rött......:D:D:D

• ica i rutan

Nä, de röda grodorna är arga.

Ja visst är jag snygg? Den här nyansen heter Pink Diamonds... *plutar*

• Hej baberiba

ica

Tror sjuttan att de röda grodorna är arga de får ju inte vara med i Svansjön för Kitty......:[

Får jag härma dig och köpa pink Diamond oxå? då kan vi vara the pink frogs...:D:D

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2