• Annica_B

Oups, lite snabb... 2

Här är den nya tråden flickor!

Ska vi kanske starta upp med att presentera oss i varsitt inlägg?
    Civilstånd, var vi är bosatta, ålder, vilken gubbe vi är och varför inte hur vi ser ut? :-P Och så en liten beskrivning av oss?

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!
  • Svar på tråden Oups, lite snabb... 2
  • drea

Morrn på er,

Knarkarn här Just nu knaprar jag kakor, måste nog även de innehålla knark eftersom de är så beroendeframkallande, eller vad tror ni?

/ (oxå med pink diamond läppstift)

• drea

Hörrni det är nu dags att dansa! Jag har precis satt på Schuberts 5te piano sonat.

Upp på scen ni små grodor!

• Hej baberiba

drea

En elev som har bakat kanske??....:D

;( nä inget klassiskt jag tycker Kitty kan sätta på steppelistepptapptapp musik och steppa.......ica kan oxå hjälpa till med sin fantastiska riverdance.....:D:D:D

• Hej baberiba

sen kan vi ta schubert så kan kitty dansa balett för oss.....:D:D:D

• drea

Ja... vi har faktiskt elever som bakar här på skolan, de är våra "muppar" eller särskole-elever om du vill. De bakar varje tisdag!

Ok, vi tar lite riverdance då, om det passar bättre? SEN tar vi den klassiska.

• Hej baberiba

drea

Ja då vet man aldrig vad man får i sina kakor.....:D

• Hej baberiba

Okey tjejer dags för dansuppvisning så här är föreställningen:

1. Riverdance :[ ica
    2. Klassiskt :o kitty
    3. Jazzdans 8) cheers
    4. Streetdance :p drea
    5. HipHop :D nennie
    6. Final (alla) då kör vi fågeldansen...:D:D:D

• ica i rutan

*ASG* självklart ska jag dansa min riverdance för er! Kan vi inte lägga upp det så här:

1. Jag inleder med ett solonummer: Min riverdance, iförd den röda dräkten. Sen avslutar jag med att sätta mig på lövet (Cheers) med en elegant duns.
    2. Lövet kvider en Schubert-aria i blindo medan drea vimsar runt i sitt knarkrus.
    3. Vi avslutar hela föreställningen med att Kitty med förvånad min steppelistep-tap-tap:ar till låten "Rosa helikopter" medan jag kvackar med små skutt på lövet (cheers).
    4. drea bjuder publiken på Hasch-brownies som hennes elever bakat.

Blir det bra så?

• ica i rutan

drea
    Nennie är ju !!!

Självklart ska ju Nennie också vara med, förlåt Nennie!!!

I min show får du vara träd.

• ica i rutan

Öööh...jag menar: CHEERS, Nennie är ju
    Stor förvirring råder... Jag har nog tuggat i mig för mycket av dreas kakor...

Svar på tråden Oups, lite snabb... 2