• Sommarbrud?

Man kan ju för 17 inte lita på posten!

ARG! Har beställt saker från England o från USA o båda har skickats iväg enligt företagen där (de har mkt goda omdömen) men inget har kommit fram o det har snart gått 3 veckor!

Pratade med posten idag som ju inget kan göra!

Saken är att detta är det fjärde paketet som kommer bort för mig på bara ngr månader! Undrar hur vårt postkontor funkar egentligen! Pratade med postutlämningen som sa att 96% kommer från Är inte det lågt??? 4% måste ju vara rätt mk brev o paket. O vareför försvinner aldrig brev utan bara paket m saker i???

Ok kanske inte postens fel... vet inte... men sur är jag
    Har nu expressbeställt nya saker från företag i Sverige... kostar mer än dubbelt så mkt men måste ha det...

Brukar era grejer komma som de ska?

• Svar på tråden Man kan ju för 17 inte lita på posten!
  • Sommarbrud?

Tror ni det är så att ngn snor sakerna???
    Jag vet inte riktigt vad jag ska tro, men börjar ju bli lite väl mkt nu...

• Sommarbrud?

Ok, ja då kan det ju likagärna vara från England elle USA det strular... fast lite skumt att BÅDA paketen är borta ändå...

• Sommarbrud?

Akkidakki - fast han på posten sa att 94% kommer fram o själv beklagade att nästan 6% försvinner. Han sa att det dels kan vara stölder, både på post o i egna brevlådan + rent slarv som gör att saker bara försvinner.

• Sommarbrud?

Akkidakki - Ja inte vet jag Tyvärr stämmer det dock väl på mig, 4 paket på ngr månader Men kan ju vara posten i utlandet också som sagt, iaf i två fall. De andra var bara inom Sverige

Jobbar du på posten, eller?

• Sommarbrud?

Akkidakki - det var tyvärr inte paket utan stora brev.

Till din arbetsplats fördel kan jag dock säga att alla jag ringt när jag jagat breven varit OTROLIGT trevliga o tillmötesgående Till o med min brevbärare ringde upp mig o försökte minnas om han lämnat nåt från USA eller England. Var djupt impad av att han kom ihåg hur vår brevlåda såg ut också o sa att jo, men det borde ju gå ner i den, ni har ju rätt stor Coolt komma ihåg folks brevlådor måste ju se ngr 100.
    Så dålig service på så vis är det INTE

Svar på tråden Man kan ju för 17 inte lita på posten!