Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Det ligger kvar snö på en liten kulle precis vid vår gata så där får äldsta sonen åka.
Inne igen, men skön luft idag!
Äldsta sonen och sambon är fortfarande ute och leker i trädgården.
~emma~ Det var nog jag som rekomenderade Alaska Guld till dig... Vi gjorde våra förlovningsringar där och kommer antagligen göra våra vigselringar där med. MEN om man ska göra en egen design så måste man vara supernogrann i beskrivningen. Han kan även kopiera andra märkens desig, ex. schalins om ni vill det. Lycka till!
Jag följer gärna med den 25:e!
Hur gör man? hittade en asiatisk brudbukett *ler* står iallafall så.
Här är länken
thrillernia.tripod.com/id6.html
Hur gör man? - det kan säkert ha varit du som rekommenderade honom, och ju fler desto bättre! Men gjorde han era ringar annorlunda än vad ni egentligen ville?
:D Den påminner faktiskt om min blivande svägerskas bukett...
Var hemma hos dem igår för lite information om bröllopet... Det var inte så lite... helt snurrig... ska försöka reda ut en del begrepp i mitt huvud. Kan berätta mer på fikan den 25:e. Hur många är det som kommer?
nja... frän början, ja, men sen förklarade vi ännu nogrannare och då gjorde han nya som blev perfekta!
~emma~ du kan få låna min sambo som tolkhjälp
Haha, ja det kanske skulle behövas :D
25 januari fika kl 18.00 (som vanligt eller?) Coffee Maniac (som vanligt eller?)
hjartat73
~emma~
Hur gör man?
Fler??
Ni har ju glömt mig..snyft!!
25 januari fika kl 18.00 (som vanligt eller?) Coffee Maniac (som vanligt eller?)
hjartat73
~emma~
Hur gör man?
Puh76
Fler??