Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Får du fram den?
Ser ut som klänningen du letar efter..iallafall som din bild på ditt space...
Ska bara mata minstingen...strax tillbaka...vill höra om den var samma och om den var i din stl...
Åhhhhhhh, ja det är en nästan likadan, om det inte är en exakt kopia! Hade varit perfekt om inte den varit lite för liten... Gud vad synd. Men tack så mycket för tipset ändå!
Hihi, såg du att hon har en sådan där "uppfästningsanordning" av släpet som jag försökte förklara för er på fiket? :D
Är du större än en 36:a? Visst är den fin...jag är ju mycket större än en 36:a och har ju köpt klänning redan men jag tycker den är superfin!
Jag såg fästa-upp-anordningen..praktiskt..
Jag har 36-38, hon har gjort om sin till en 34. Annars hade det kanske gått.
Ja fast den gick ju att sy ut...
Ja, jag stod här och mätte :D Om man kan ta ut 4 cm går det förmodligen, men vågar man chansa? Tänk om det inte går, eller om det blir fula märken.
Åk och titta på den iallafall....den har varit inne länge så kanske om det känns som om den skulle kunna passa och man kan sy ut den så kan man pruta....