• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • ~emma~

Förresten, Dionklänningen finns på tindras e-butik under erbjudanden, andra sidan.

• hjartat73

Helt underbart! Jag sitter här och ler för mig själv och håller tummarna för att den passar....

• ~emma~

Ja! Hon är bara fyra cm längre än jag och hade låga klackar, så förhoppningsvis slipper jag att göra något alls med den. Hoppas bara att jag kommer i den... Men detta är ju en normal 36:a.

• hjartat73

Aha ja den är fin men den du ska prova är snyggare....

• ~emma~

Wiiiiii vad spännande! Tack hjartat73 för att jag har dig att prata med!

• ~emma~

Ja den är lite enklare, och det är bättre för vårt lilla lantbröllop. Börjar du bli sugen på att köpa ny klänning eller? Hihi :) Men din klänning är jättefin, den kommer att sitta som en smäck (säger man så?) på din stora dag.

• hjartat73

Jag är väldigt glad för min klänning och hoppas den sitter ännu bättre nu än när jag provade den första gången...gäller bara att hitta rätt underkläder...och hålla vikten..får nog börja med "bimbolatte" jag också...

• hjartat73

Vilken tid ska du prova den? Du fick henne att lova att inte låta ngn prova den före dig eller?

• ~emma~

Men blir du inte sugen på att prova den hela tiden? Haha, bimbolatte är det inget fel på :D

• hjartat73

Den upphängningen hon har på släpet är väl sådan jag försökte beskriva här på tråden i början när vi diskuterade släp eller?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006