• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • lillabunny

~emma~
    Har beställt min klänning från Tekla! Tvådelad med tyll under kjolen och axelbandslös topp. Är så nöjd!

Svemerikanskt bröllop
    Tränar alltid på V Kanalgatan (city) har faktiskt inte provat de andra, men pappa har byggt Möllan och säger att där är fräscht och fint...

• lillabunny

Penny28, kunde inte öppna länken...

• lillabunny

Kankse är fel på sidan, får försäka senare igen...

• Svemerikanskt bröllop

Möllans tjejdel är nästan bättre än city-gymmets tjejdel. Men båda är bra.

Låter som en fin klänning. Många verkar vara i klänningsköpartagen nu. Nästa roliga steg är underkläderna. Det ser jag fram emot att handla.

Någon som har bra förslag på blommor? Jag kan inte riktigt hitta någon bukett som jag gillar. Är inte särskilt kunnig på blomsterområdet heller.

Min sambo påpekade igår att detta kommer att bli svårt eftersom jag säger nej till alla förslag som han lägger fram. Men hur som helst har jag i alla fall fått inspiration från den här tråden.

• hjartat73

Penny28 där saknas ngt i din länk tror jag....går man in på Benjamin Roberts och klickar på olika som t ex what´s new så är länken typ www.benjaminroberts.co.uk/what´s-new eller liknande.
    Så under vilken "flik" hittade du klänningen och vilket nr har klänningen?

• ~emma~

Svemerikanskt bröllop - har du skaffat klänning än? Förlåt, mitt minne är dåligt! När det gäller blommor, har du kollat på www.bernzonsblommor.se/ ? Där kan man hitta ganska mycket inspiration.
    Underkläder tycker jag verkar jättesvårt... Var på Twilfit igår och hittade en underbar axelbandslös behå med spets, i ivory, men tyvärr hittade jag inte min storlek. Men det kanske är ett tips för er andra. Den kostade bara 125 spänn.

• hjartat73

Jag ska på underklädesparty på måndag...har tittat på deras hemsida...fina underkläder men jag behöver en axelbandlös body i ivory. Den måste dessutom vara slät för att inte synas genom klänningen.

• ~emma~

hjartat73 - hoppas att du hittar något bra! Har du lust att länka till hemsidan?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006