Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hi hi...jag "kapade" buketten av dig (hoppas det inte gör ngt) för jag vill ha den färgen fast även ljuslila blommor och sedan vill jag den ska se ut som den gula fast mycket mer "packad" och kanske inte riktigt så som en boll som den ser ut där....
Det ska bli så kul att höra hur det har gått....
~emma~ Kul med alla brudfrisyrerna tckte jag... Håller på att leta efter passande frisyr för tillfället.
Har beställt min ring idag! Har bekymmer vad där ska stå i den bara... Ville ha våra båda namn och vigseldatum men det får inte plats... Vad ska ni ha för gravyr i era?
Lycka till med klänningsprovningen ~emma~! Ska bli spännande o se om den passar...
Hej! Nu är man en klänning rikare! Den satt helt perfekt :D Om jag har riktigt höga klackar behöver den inte ens sys upp. Jag blev så lycklig att jag glömde att pruta ;)
Och så fick jag en slöja på köpet, såklart den jag såg ut på Palm... skumt värre, det måste vara ödet. Fast jag vet inte om jag ska ha slöjan, men kanske. Jag har lagt upp lite bilder på slöjan och klänningen (fast det är inte jag i klänningen). groups.msn.com/Devinie/shoebox.msnw
lillabunny - det rullar på för oss båda :) Vad är det för ring du har beställt? Visst är det svårt med gravyr... Ett tag funderade vi på att gravera den andres namn utanpå ringarna, fast på sidan av ringen om du förstår hur jag menar. Men det kanske man tröttnar på. I förlovningsringarna står det bara "evig kärlek", så kanske kör vi på det igen. Får förresten inte datumen plats på något sätt? Om man tex skriver 1/7/06?
Vad kul att klänningen passade! Grattis till klänningsköpet! :)
Det får plats om man skriver
*Hans namn* 27/5-06
eller så kan man ha initialerna och datum.
Riktigt svårt tycker jag!
Ringen är beställd på www.vigselbutiken.se
Under Diamantringar, Passion, 237-2,5 1.15
i vitguld. Kostar ~4300:- inkl frakt och gravyr på Hugo Nilsson (där vi köpte förlovningsringarna) skulle samma ring kosta 5800:-. Väldig skillnad! Problemet är att stenarna tar så mkt plats att all den tänkta gravyren inte får plats...
Förresten ~emma~, klänningen är superfin! Förstår att du är nöjd!
lillabunny - Tack! Din ring är jättfin! Jag höll själv på att köpa den, och den vi kommer att beställa är väldigt lik den (fast i vitguld). Hur ser förlovningsringen ut?
Såååååååååååå glad jag blir att den passade!!!!
Grattis till klänningköpet!!