Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
jespers darling - tack! Visste väl att du var i krokarna :D Hmmm, du får väl hitta på något att planera! Har du gjort färdigt inbjudningskorten?
Tack för tipset ~emma~! Och roligt med ringarna. Jag har hela tiden tänkt att det skulle vara snyggt med en lite smalare vigselring och den med många stenar på är jättefin! Har även tittat på en annan, så jag får se vilken av dem det blir.
Kom gärna och fika med oss om du har tid, fika kan man som sagt inte göra för ofta
Är St Gertrud stort? Behöver det nästa vara så många som vi är
Ska era m2b följa med?
hjärtat73 - har inte bestämt om jag skall ta med min m2b eller min brudtärna - jag tror att hon skulle uppskatta det mer - min sambo är inte så mycket för sånt - hade han fått som han vill så hade jag planerat allt och sedan bara sagt åt honom vilken tid han skall dyka upp
Hur involverade är era respektive i planeringen?
Jag vet inte riktigt om jag ska kalla det involverad...han är med och bestämmer men jag letar upp alternativ också utifrån det diskuterar vi och bestämmer tillsammans...*ler*. Jag har tänkt ha tärnan med mig men vill även ha m2b...vi får se hur han vill göra.
Min blivande ska med till mässan! Annars är han inte särskilt involverad..
hjärtat73 - ungefär så är det här hemma också. Jag gör researchen och sen bestämmer vi tillsammans
puh76 - jag ska lämna sambon - vill inte riskera att avskräcka honom helt och hållet genom att utsätta honom för alla blivande brudar som kommer att vara där
lämna sambon hemma - menade jag
ruthie76: Haha..jag förstod nästan det!
Min sambo ville själv så det nekar jag inte honom!
Vilken av dagarna ska ni gå?