Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
emma: Ja jag såg det..kul att du hittat en klänning!! Hoppas den passar!
Det var mest en massa pappers och frågebestyr idag..lektionerna börjar inte förrän på torsdag. Men jag kommer att gå 8.30-16.30 mån-fre så det kommer att bli tufft. Helgerna får gå till bröllopsbestyret!!!!
Har du fått ngt pris av Alaska än?
Ja det var många timmar, men det är ganska mycket praktiskt arbete, väl? Då går tiden lite fortare. Kul förresten att ni kommit igång med bröllopsplaneringen igen!
hjartat73 - nej, vi har inte hunnit dit än. Men på onsdag, kanske. Nu händer det mycket, men det är bara roligt.
emma: Ja det är ju lektioner hela dan så vi slipper "läxor"..hehe!
Jag vill hitta skor...har ngn av er varit på Fashion City? Vad har de för märken på skor och hur ligger de prismässigt?
Jag har kollat lite på skor där men tänkte inte på priserna. De har fina där. De har jättebilliga på Cinderella, jag tror de kostade runt 400-500 kronor där. Minns att jag hittade ett par fina skor därmen det var innan jag visste hur klänningen skulle se ut..
Nej, har inte varit där. Men när jag var på Palm berättade en av kvinnorna att de skulle ta in nya skor, som skulle kosta ca 500. Nu är ju det ganska mycket, men ändå mycket billigare än många andra skor. Fattar inte varför det måste vara så dyrt!
Svemerikanskt bröllop har redan varit på Cinderella och det var reaskor så min stl var ju naturligtvis slut i alla de skor jag ville ha...*snyft*
Super ~emma~ för deras billigaste skor just nu är över 800:- tror jag det var...
hjartat73 - vet vad du menar... jag har 38 och de är alltid slut.