• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • *Smurfen*

Vilken bra hemsida med klänningar... tor jag har hittat min, lite dyr men...

4000 kronor...

• hjartat73

Vilken av dem är du intresserad av?

• *Smurfen*

nr 51 första sidan... så fina klänningar...

• ~emma~

Den hade nog passat jättebra på dig!

• hjartat73

Har du tittat under erbjudande...om du vill ha mycket pärlor så finns det ju på s 2..dock inte tvådelad tyvärr.

• SimbaBimba

HÄR ÄR JAG!!!!!!!!!:)
    Tack för ni tänkt på mig flickor. Allt gick jättebra..men det var inte alls som jag hade tänkt mig...kändes så overkigt allting på något sätt.
    Håret blev skitbra, klänningen satt super, ringen var GRYMT SNYGG och den glittrar som faaan hahahaa Lokalen blev så otroligt vacker och alla hade supertrevligt. Maten blev bra och blev över, tror vi hade till 150 personer...vi fick jättemycket presenter och alla precis alla var jättefina. Det enda som inte var bra var DJ´n, han var kass! men det löste vi genom att hota honom hahaha Två av mina väninnor sjöng brudvalsen live (det var min överraskning till min man!) och det blev sååå fiiint... Flickor hoppas ni får en lika underbar dag som vi fick när det blir er tur...lägger ut bilder så fort som möjligt...men nog efter resan, vi åket på torsdag...puss och kram

• hjartat73

ETT STORT GRATTIS tjejen!!!!!!!! Så skönt att allt gick som en dans....
    Vilken DJ hade ni så man inte tar samma...
    Grymt nyfiken på bilderna men förstår om du inte hinner innan resan.

Kramar

• SimbaBimba

tack hjärtat73..nä hinner nog inte före resan men skall försöka... Dj'n heter Per...katastrof!

• hjartat73

Jag kommer att studera ditt space fram till torsdag...när kommer ni hem igen? Jag menar om du inte hinner innan så jag kan titta igen då...

• ~emma~

SimbaBimba - GRATTIS!!! Nu är du fru, hur känns det? Kul att höra att er dag blev så bra! Skönt också att du blev nöjd med ditt hår efter all frisyrångest ;) Vilken frisör valde du till slut? Senare kanske du vill ge lite tips på vad man ska tänka på på sin stora dag, förutom att njuta i fulla drag förstås!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006