• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • ~emma~

Tack för komplimangerna! Jag vet faktiskt inte vem som har gjort klänningen, men den finns att köpa på Palm design.

Och nej, hjartat73, jag har inte provat den fast jag har velat (har ju gått och sneglat på den hela dagen), haha :D Det har ju varit något knas med BT som tvingade mig att hålla tyst :(

• hjartat73

Samma här :( men nu fungerar det...tjohooo!!!

På lördag ska jag prova min klänning igen...min tärna ska hjälpa mig att snöra den. Ska nämligen sätta en prick i ryggen var den slutar så jag kan åka till kvinnligtunder i Åkarp och titta på underkläder. Låter helt knäppt men jag mailade dit och undrade om jag behövde klänningen med mig, men då min klänning inte är så ovanlig (jag mailade bild) så var det inga problem utan räckte med en prick i ryggen *fniss*.

• ~emma~

Ja det låter ju smart! Men du kanske ska sätta en prick där framme också så att inte underkläderna blir för "höga"?

Nu har jag lagt upp några bilder på smekmånadsresmålen också, om någon vill titta...

• hjartat73

Ja, det får jag kanske göra....fast jag hoppas mina bröst syns där och inte underkläderna *skrattar*

• hjartat73

Undrar var jespers darling är...har inte hört henne på ett tag....

• ~emma~

Ja, var är jespers darling? Det funderade jag också på tidigare.

• lillabunny

hjartat73, troa tt sidan hängde upp sig, det är nog därför det blev så tyst... Ser att mitt inlägg kommit två gånger, trodde inte att det kom med första gången...

• hjartat73

Hon var väl inne för ett tag sedan och skrev hon skulle följa med den 25:e sedan blev det bara tyst...

• ~emma~

lillabunny - är dina ringar i rött guld?

• jajj@

Ska ni fika den 25:e? Jag följer gärna med om jag har tid då. Vi är några från Smurfens tråd som ska träffas den 17:e (tror jag att det var). Tänkte om någon annan ville följa med då...

~emma~ Ingen förlovning än, vi har inte haft tid! Vi ska göra ett nytt försök att prova ut ringar, men vi är ganska säkra på vilka vi vill ha nu. Dock vill vi se dem "live" igen innan vi bestämmer oss. Smart att beställa dem från internet, det verkar bli mycket billigare så. Sen har vi bestämt att det blir bröllop i augusti, fast nästa år. Så lite längre har vi kommit i alla fall

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006