• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • Glücklich

Här försöker man jobba lite grann och är borta kanske en halvtimmer från sajten, så exploderar ni i chattande! haha, ni är inte kloka! Det är bra att man kan "uppdatera sig" när man kommer tillbaka...vill ju inte missa ngt.
    Får se om jag förstått det rätt. Puh76 och hjärtat73 umgås och känner varandra sedan innan?

• ~emma~

:) haha, ja här händer det grejer!

• ~emma~

Ajaj, nu dök det upp en sak här som gör att jag kanske inte kan följa med imorgon... Ska se om det går att lösa. Vill ju inte missa lunchen :(

• jespers darling

Hej tjejer!

Jag tycker det ska bli jättekul imorgon Just nu är jag bara trött... Började jobba 7.15 och slutade nu vid 16...
    Jobbar med barn 1-3 år, så nu är jag lite slut i huvudet

• Puh76

~emma~: Du måste med imorgon!!!!

jespers darling: Ja det kan nog vara jobbigt.

Glucklich: Ja vi har umgåtts innan!

Hoppas att de som anmält sig kan komma imorgon!! Vore synd om det inte kommer nån och man står där ensam och ser dum ut!!

• ~emma~

Hej tjejer... Jag kunde inte reda upp det, måste flytta min farmors bohag imorgon så jag hinner inte luncha :(. Jag som hade sett fram emot det så mycket! Hoppas i alla fall att vi kan ta en fika snart. Ha det nu så trevligt imorgon!

• Puh76

Fika idag kl 12.00!!

Lunchträff den 12 november kl 12.00 på
    Lilla Torg Malmö. Träffas vid saluhallen!

Puh76
    jespers darling
    Bettan,Skåne

• Puh76

Vad synd emma!! Hoppas bara ni andra kommer..jag är inte hemma på förmiddan så jag kan inte kolla!!

• jespers darling

Jag kommer iallafall

• hjartat73

Nu är bröllopsresan bokad!!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006