• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • SimbaBimba

Vad har egentligen hänt med allt bröllopssnack och planeringar? Det snackas ju bara jobb och jul nu? ;) jag börjar ju bli stressad...det är faktiskt 1a december idag...alltså en månad och en vecka kvar för mig.....aaaaaaaahhhhhh paniiiiik!!

• hjartat73

SimbaBimba vi tar hand om dig den 6 dec då vi ska fika *ler*.

• ~emma~

SimbaBimba - aaaandas ;)
    Men jag tror faktiskt att det kan vara julförberedelserna som sätter lite stopp för planerandet.
    Igår när jag hälsade på min mamma ville hon väldigt gärna ha åsikter om dukningen, så mycket att jag fick påminna henne om att det faktiskt är mitt bröllop och inte hennes. Men det var bara kul, tycker att det är lite mysigt när folk vill lägga sig i :D

• SimbaBimba

hjärtat 73...ser fram emot det :)
    emma skojar du? Så är min mamma också, hon har kommit hit med olika förslag på allt möjligt och sen när jag har sagt att jag redan bestämt mig för något annat då har hon nästan blivit ledsen...helt hopplöst. Jag har kommit fram till att jag gärna vill höra folk åsikter men samtidigt är det bäst att inte göra det för att alla tycker olika och har olika förslag och till slut blir man alldeles snurrig och kan inte längre ta några beslut. usssch...nu måste jag andas in och ut igen.....ooohhhh

• hjartat73

Jag har ju varit gift en gång och då bestämde jag i stort sett ingenting kändes det som så nu bestämmer jag allt...fast i samråd med min blivande *ler*.

• Puh76

Jag har nåt tråkigt att berätta...vi måste tyvärr skjuta bröllopet på framtiden av privata skäl.

• ~emma~

Nej men vad synd Puh76! Jag ska inte ställa några frågor om anledningen, men hoppas att det löser sig till det bästa! *kramar*

• hjartat73

Tråkigt Puh76...ni som fixat fin lokal och allting. Hoppas det löser sig...

Kramar

• Puh76

Tack så jättemycket för att ni tänker på mig!!

Ja jag hoppas att allt löser sig så att det blir till sommaren iallafall.

• SimbaBimba

puh76 men nej..vad tråkigt...upp med hakan det ordnar sig säkert skall du se. Stor kram på dig...betyder det att du hoppar över fikan nästa vecka också?! dum fråga kanske...sorry..

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006