Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
hmm både emma och puh76 är alltså sjuka...hur många blir vi egentligen idag?
Fika 6 dec på Coffee maniac kl 18.00!
hjartat73
Puh76
~emma~
jespers darling
SimbaBimba
Bettan, Skåne
Om emma och Puh76 inte kommer men talvi kommer så blir vi 5 st eller har jag fel? Tycker ni andra det är för lite? Ska vi hitta ny dag eller?
Kramar
Jajamensan SimbaBimba jag är en 73:a...nästan i din ålder *ler*.
Jepp, jag har fortfarande inte blivit riktigt frisk. Jag känner mig tillräckligt ok för att träffa er, men är samtidigt rädd att smitta er... tror ni att man fortfarande smittar när man varit dålig en vecka?
Ingen aning emma. För min del är det okej att du kommer...jag börjar bli härdad. Min äldsta son drar hem allt möjligt från dagis....
Nå tjejer...blir det av ikväll?
Kramar
Jag är faktiskt också tveksam till om jag kan komma, det är kaos här hemma då vi bygger om vårt kök och jag har jättemycket att göra.
Men ni behöver inte byta dag bara för min skull, jag skulle kanske kunna komma en kort stund ändå.
~emma~ för min del får du gärna komma. Jag jobbar på småbarnsavd. så jag bryr mig inte så mycket
Jag behöver veta om det blir av för jag hade tänkt ta bussen in till Malmö och ska till vår bankman först så det blir till att åka ganska tidigt.
Hejsan!
Har tyvärr haft problem med bredbandet hur länge som helst nu så har inte sett dag och tid förrän nu. Måste tyvärr passa den här gången men vill jättegärna hänga på nästa gång som förhoppningsvis blir snart! Ha det så kul ni som går i alla fall!