• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • ~emma~

Guuud vilka fina klänningar! *vill ha vill ha* :) Men de ser ju ganska dyra ut... Vilken var det du fastnade mest för?

• Bettan, Skåne

emma: den klänningen jag fastnade för finns tyvärr inte med på bild, men jag försöker faktiskt glömma den för när vi räknar med skräddarkostnader också så kommer vi upp till nästan 18-19 000 kr!!!!

Men vad tror ni om denna? Letar ju efter en klänning med spets

www.foreverbridals.com/images/44106.jpg

...om det nu funkar att lägga in en länk så här?

• ~emma~

Jättesnygg, verkligen! Inte alls "för mycket", som det kan kännas med spets ibland. Det är så härligt med lite speciella klänningar!

• SimbaBimba

I'm back...:) möhippa igår..trevligt trevligt fast ganska lugnt ändå...nu känns det ännu mer verkligt på något sätt...shit det är alltså mindre än en månad kvar nu....iiiiiihhhhhhhhhh

• lillabunny

Bettan, Skåne: Jag har också tvingat min kära sambo att följa med och kolla brudklänningar... Han var inte så förtjust i det dock... Ville ut ur affären så fort som möjligt (han tyckte att alla kollade på honom! :))

• lillabunny

Vad kul SimbaBimba! Vad hittade ni på för kul då?

• lillabunny

Jag har så gott som bestämt mig för klänning. Det blir en tvådelad från Tekla. Supernöjd!

• hjartat73

Jättefin klänning Bettan!

Åh vad roligt SimbaBimba....jag längtar tills jag har en månad kvar men klart om det hade varit en månad kvar nu hade jag nog varit stressad för så mycket har jag inte gjort klart än

Min sambo följde med första gången när jag tittade klänningar men då ville jag mest veta pris och provade inget. Sedan var jag med min tärna och tittade, provade och köpte. Nu har jag klänningen hemma och har faktiskt visat den för jag klarade inte hålla mig *ler*.

• Bettan, Skåne

Ha,ha.. vad kul att höra att jag inte är den enda som släpar med min sambo då (fast jag tror nog han tycker det är ganska kul )

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006