Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Oj, det funkade inte riktigt. Men klicka på foton så kommer de upp.
~emma~: Jättefina klänningar allihop tycker jag.
Hej emma
tycker den första klänningen (den axelbandslösa) är snyggast...men det är kanske för att jag så gärna ville ha en axelbandslös.
Flickor, angående måndag...jag slutar inte förrän 19,15 och lär inte kunna vara på plats förrän halv åtta...om ni träffas redan 17,30 lär väl ingen orkar vara kvar så länge...eller vad tror ni??
emma:verkligen urläcker klänning
var också på Palm design och kollade klänningar, de hade jättemycket fint men det verkar som om de flesta jag faller för ligger mellan 10-12.000 kr!!! Hmm.... och jag som trodde jag kunde få tag på en runt 5000 kr.
Bettan, jag har köpt min på Romantica (längre ner på gatan) och den gick på 5.000 inkl ändringarna
SimbaBimba förra gången var vi kvar på caféet till klockan 21.00 tror jag det var. Så vi lär nog orka denna gången också eller?
låter bra....=)
SimbaBimba: verkligen, då kanske jag ska ta mig dit igen köpte du en klänning som redan fanns där eller beställde du en?
Jag kommer nog och fikar på måndag men kan nog inte stanna så länge då jag måste hämta sambon på stationen vid halv åtta, men å andra sidan så kommer väl SimbaBimba och löser av mig då
Bettan, jag köpte en klänning som fanns där. Den gick på 4.250:- och med alla ändringar + slöja blir det ca 5.000:-
Kul att vi blir så många på måndag :)
Tack för era kommentarer! Jag tycker också jättemycket om den axelbandslösa, tror att den går på ca 6500 med slöja och ändringar. Det är ju inte jättehemskt. Men 5000 är ju klart bättre ;) SimbaBimba, hur ser din klänning ut? Jag antar att den också är axelbandslös, men hur är den i övrigt? Broderi, släp etc?
Och tror ni att man kan sälja klänningen sedan för ca halva priset? Eller är det dumt att räkna med?