• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • ~emma~

Jag hittade adressen till den där fotografsidan jag pratade om igår: www.fotosidan.se
    Det kanske går att hitta någon bra och billig fotograf genom sidan.

• Bettan, Skåne

Hej på er och tack för igår, det var verkligen supertrevligt och kul att få träffa er och snacka en massa bröllop

Emma, ska genast kolla in fotosidan.

• *Smurfen*

Hej Tjejer!

Tack för en jätte trevlig kväll!

Jätte kul att träffa alla!

• hjartat73

SimbaBimba ingen fara...säg du kväll så ska vi se om vi kan träffas innan din dag.

Tack för igår tjejer var jättetrevligt!

• hjartat73

Det var den här fotografen jag pratade om som en av mina vänner har haft som verkar bra.

www.gewing.se/

• ~emma~

Jättefina foton! Nu vet jag vilket foto du pratade om igår :)

• hjartat73

Jag vill jul och nyår snart ska vara över så man kan återgå ordentligt till att planera bröllop igen *ler*.
    Jag funderar på att åka till www.kvinnligtunder.se/ en dag efter jul och nyår, behöver ngt som sitter riktigt bra under klänningen.

• Sprallig

Hjartat73:
    Såg att du tipsade om en fotograf som har fina bilder på hemsidan. Vet du något om kostnadsläget för henne?

Tack!

• ~emma~

I natt drömde jag att jag sprang omkring i en röd slöja samtidigt som jag blev jagad av en mördare... hrm?! En sorts skruvad bröllops/jul-mardröm :D

• hjartat73

Sprallig: tyvärr vet jag inte kostnadsläge men enligt min vän så var hon inte jättedyr men jag vet inte vad "inte jättedyr" är.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006