Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Jag hittade adressen till den där fotografsidan jag pratade om igår: www.fotosidan.se
Det kanske går att hitta någon bra och billig fotograf genom sidan.
Hej på er och tack för igår, det var verkligen supertrevligt och kul att få träffa er och snacka en massa bröllop
Emma, ska genast kolla in fotosidan.
Hej Tjejer!
Tack för en jätte trevlig kväll!
Jätte kul att träffa alla!
SimbaBimba ingen fara...säg du kväll så ska vi se om vi kan träffas innan din dag.
Tack för igår tjejer var jättetrevligt!
Det var den här fotografen jag pratade om som en av mina vänner har haft som verkar bra.
www.gewing.se/
Jättefina foton! Nu vet jag vilket foto du pratade om igår :)
Jag vill jul och nyår snart ska vara över så man kan återgå ordentligt till att planera bröllop igen *ler*.
Jag funderar på att åka till www.kvinnligtunder.se/ en dag efter jul och nyår, behöver ngt som sitter riktigt bra under klänningen.
Hjartat73:
Såg att du tipsade om en fotograf som har fina bilder på hemsidan. Vet du något om kostnadsläget för henne?
Tack!
I natt drömde jag att jag sprang omkring i en röd slöja samtidigt som jag blev jagad av en mördare... hrm?! En sorts skruvad bröllops/jul-mardröm :D
Sprallig: tyvärr vet jag inte kostnadsläge men enligt min vän så var hon inte jättedyr men jag vet inte vad "inte jättedyr" är.