• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • SimbaBimba

förstår inte varför det inte fungerar

• hjartat73

Space-sidan finns inte
    Den här Space-sidan är inte tillgänglig för närvarande. Försök igen om en stund.

Det här får jag som svar när jag klickar på dina länkar...vilken som, tyvärr.

• hjartat73

Vilken tillståndsinställning har du på sidan?

Offentlig, Messenger eller Privat?

Offentlig: Vem som helst har tillgång
    Messenger: Endast de som finns i listan för MSN kan se din sida

Privat: Endast de personer som du anger i din MSN-adressbok får se din sida.

Klicka på hjälp nere i sidan på ditt space för mer information.

• jespers darling

jakthustru---> Jag är 22

• SimbaBimba

nu skall det funka! annars ger jag upp! ;)

• ~emma~

Nu funkar det! Vad kul att se dina bilder, och på katten Simba och din blivande! Nu minns jag klänningen - jättesnygg.

• Bettan, Skåne

SimbaBimba: din klänning är ju verkligen supersnygg, passar dig verkligen jättebra vilken söt misse du har( är han en exotic eller bara nyklippt perser? )

• hjartat73

Jättefin klänning och vilken underbar tårta...för det är väl en tårta?
    Underbar kisse.

• SimbaBimba

Va kul att det fungerar yippie :) Så nu har ni sett Simba och nu vet ni också vart mitt Simbabimba kommer ifrån ;) Bettan- han är en perser...just då nyrakad hahaha Han är som min son =)
    Hjärtat73 yes det är en tårta...vår förlovningstårta...vi förlovade oss i september i Belgrad och de fixade en fest till oss med tårta och champagne och allt annat som hör till....jag visste ju inget så jag var under chock! Ses vi imorgon?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006