• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • Svemerikanskt bröllop

SimbaBimba: Så roligt att det är dags snart. Är allting klart? Hur känns det? Hur ska du göra för att inte gråta under vigseln?

Om vi inte ses innan ditt bröllop så önskar jag dig all lycka och hoppas på att vi kan träffas senare.

• *Smurfen*

Så tidigt på dagen kan inte jag med tanke på att kag arbetar kan endast efter kl 1630!

Kan vi inte ta det senarè?

• hjartat73

GOD JUL på Er tjejer!

• ~emma~

Nu vill jag önska er alla en GOD JUL! Jag reser bort till på måndag kväll. Hoppas att ni kommer överens om ett bra datum att fika! Kramar //Emma

• jespers darling

God Jul!! Nu är det julafton

Kramar // Emma o Jesper

• Glücklich

God Jul på er alla!
    Länge sedan jag skrev här, men jag ville bara berätta att igår förlovade vi oss och berättade för familjen om det stundande bröllopet! (Vi har hållt det hemligt i ett halvår...) Alla var så glada! Känner mig så vuxen!

• SimbaBimba

God Jul allesamman...hoppas ni får en mysig dag med familjen.

• Puh76

Blir det nån träff på onsdag? Tänkte åka in på rean då!!

• Svemerikanskt bröllop

Hej hej igen

Hoppas alla har haft en bra jul. Lite trögstartat så här på tisdag morgon.

Phu 76: Jag kan fortfrande ta en lunch på stan på onsdag, jag tror Jespers Darling också kunde det men inget är bestämt.

Mitt förslag var att vi kunde äta lunch på gozzip, men vilket café eller lunchställe som helst passar så länge det är ganska nära centralstationen.

På onsdag em. kan jag tyvärr inte men på torsdag em. passar det bättre. Tycker det skulle vara kul att träffa några av er.

• Puh76

Jag kan tyvärr inte på torsdag!

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006