Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur gör man? - låter mysigt. Skönt att slippa laga mat själv ;)
Coffee Maniac är rätt nytt, så du behöver inte skämmas! Det ligger på Gamla Väster där restaurangen "En trappa ner" låg förut. Någon annan kanske kan förklara...? Jag vet inte vad gatorna heter.
Behöver inte förklara mer! Då vet jag var det ligger! Trappaner har jag varit på och ätit. Låter trevligt! Hur ska jag veta vem ni är ;) Har alla ni andra träffats förut?
Fika kl 18 på Coffee Maniac på tisdag:
~emma~
hjartat73
Puh76
jespers darling
*Smurfen*
Hur gör man?
Ja, flera av oss har träffats förut. Vi brukar (haha, brukar, har varit där två gånger) sitta vid bordet rakt fram när man kommer innanför dörren. Så det är nog inget problem att hitta oss, lyssna bara efter kackel ;)
hihi... Då ska det nog inte vara några problem. Och ser ni en vilsen tjej med brunt hår och svart kappa med pälskrage, så är det jag! ;) Då kan ni ju alltid kalla på mig! :D
Får man fråga hur gamla ni är... ca alltså... jag menar så jag vet att det är ni ;) Eller det kanske står tidigare i tråden? Jag har inte läst alla 92 (!) sidorna...
Hur gör man?: Roligt att din man är asiat, det är min brors fru också. Hon är budhist så de gifte sig i ett budhisttempel, jättefint. Jag var själv inte där (de bor lååångt bort och framförhållningen var dålig) men de verkar ha så fina cermonier vid bröllop.
Jag avvaktade så ni kunde bestämma en dag, jag har ganska upptagna kvällar så jag vet att jag är svår att bestämma saker med. Det skulle vara roligt att komma, jag ska försöka men tittar in på sidan och ger bättre besked på måndag.
Gott Nytt År på er allihop!
Svemerikanskt bröllop: Ja, det ska bli kul. Vi kommer att gifta oss i kyrkan med, så det blir lite dubbelt. Men det är bara kul. Det är viktigt förr oss båda att kunna följa bådas traditioner.
Hej Emma...den 25:e mars gifter vi oss...ser så fram mot det...känns som om vi börjar få en hel del bitar på plats...har underbara föräldrar som hjälper oss mycket
Vi kommer att gifta oss borgligt, är det ngn mer som gör det?
Men en fest kommer vi att ha!!!
norpis !
Var kommer ni att gifta er?