Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Samma här Svemerikanskt bröllop. Jag har redan hittat min klänning och trodde den dagen att jag bara skulle ut och titta lite men det blev köp direkt. Kändes väldigt snopet! Det var den enda jag provade och jag var bara i den butiken.
Palm Design har märket D'zage. Kanske där du varit?
*Smurfen*: Jag fyller år den 22 feb!
Glömde säga att min sambo är 34.
Jag tänkte besöka Palm design idag, slutar redan kl. 12,00. Har läst så mycket bra om dem här på sidan. Tack för tipset.
Jag gillar verkligen kläder men är ingen riktig klänning och kjol tjej så jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som jag känner mig bekväm i.
Sveamerikanskt bröllop: Vad jobbar du med?
Svemerikanskt bröllop: Har du någon bild på klänningen så man får se? Jag ska inte köpa den. ;) Min mamma ska sy min!
Förresten det står att de har D'zage på hemsidan iallafall.
www.palmdesign.se
Hoppas du får bra service...
Jag köpte min där!
Jag jobbar på en marknadsavdelning. Företaget har gett oss anställda förmånen att jobba halvdagar före vissa stor-helger, bl.a. nyårsafton. Det tycker jag är toppen!
Jag försöker hitta den på nätet men kan inte hitta ngn bild. I butiken har de satt upp en skylt med "fotografering förbjuden" så jag vet inte om jag ska våga mig på att ta en bild inne i provrummet.
Varför får man inte ta bild där? Man måste ju veta hur klänningen såg ut om man inte bestämmer sig direkt....hrm...