• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • Puh76

Ja vi har gjort det sedan vi skaffade hund. Han är rädd för smällare.

• Puh76

Det är en blandras..jakthundar allihop och ändå tål han inte när det smäller.

• *Smurfen*

Gott nytt år Tjejer!

Hoppas att Alla få en underbar helg!

PS: Glöm ej nyårslöftet...

Mitt blir att sluta bita på naglarna

• ~emma~

Tillbaka från doktorn, pencillinkur blir det, så ingen vild nyårsafton för mig! Bra att du påminde oss om nyårslöfte, *Smurfen*, får tänka ut något bra.

Gott nytt år allihop!

• Hur gör man?

~emma~ : Tack för förklaringen! ;)

Såg att du kommer att vara 25 när du gifter dig. Jag kommer att fylla 25 veckor efter att vi gift oss. så vi är lika gamla :)

Hoppas alla får en underbar nyårsafton! Vill bara säga att jag tycker alla här är så snälla och trevliga! Jag har berättat för min sambo atta alla är så trevliga, så han funderar t.o.m. på att gå in här på BT! :D Jag har ju precis börjat skriva här, men jag kände mig välkommen direkt! TACK för det!!!

• ~emma~

Hur gör man? - kul med någon jämngammal! När är det du ska gifta dig? För jag tror inte att du finns med på listan... Och din sambo är så välkommen, det hade varit kul med lite fler män här inne på BT tycker jag.

• Hur gör man?

Jag ska gifta mig på midsommarafton 2006 (23/6)
    Jag ska försöka övertala honom. Ha sa till mig i bilen igår att han trodde att det var flera killar här inne, men att han bara var tråkig ;) Än så länge har jag stått för det mesta av planeringen. Men jag tror att han hade tyckt det var kul att kunna ställa lite frågor själv. Ska försöka övertala honom! :D

• ~emma~

Hihi, att stå för det mesta av planeringen själv, jag kan bara säga välkommen i gänget :D. Vi pratade om det sist vi fikade, att de flesta här inne får ta fram ett antal olika alternativ som man tillsammans diskuterar. Det mesta bakgrundsarbetet görs ofta av tjejen, men många gillar ju att ha det så! För mig är det helt ok, jag gillar att planera, bara min blivande är lite intresserad så.

Jag lade till dig i listan:

7 januari - SimbaBimba
    4 februari - Småland/Skåne Brud
    18 februari - bamsebull
    25 mars - norpis
    22 april - AnT
    13 maj - Jenand
    13 maj - Tejsan
    27 maj - pov
    27 maj - Sprallig
    27 maj - lillabunny
    ?? maj - *Smurfen*