• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • Hur gör man?

Jag kommer att vara 24 (som jag är nu) men fyller 25 två veckor efter. Min sambo komemr att vara 28 när vi gofter oss.

• Hur gör man?

Förlåt, GIFTER oss ska det ju vara...

• hjartat73

Jag kommer att vara 33år och min sambo med men han fyller 34 år månaden efter vi gift oss.

• hjartat73

Snart är vi uppe i 100 sidor och 1000 inlägg...onödigt vetande *skrattar*

• SimbaBimba

hjärtat73 tror att det blir håret uppe, bokade av den andra salongen och bokade om larsson & lange igen ;) mycket klydd men jag hinner ändra mig igen....hahaha
    smurfen jag är 33 och min blivande man 36.

• Svemerikanskt bröllop

Så många nya inlägg! Jag kan bidra med att jag kommer precis ha fyllt 29 när vi gifter oss. Min man kommer att vara 33.

Tänkte höra om ni kan hjälpa mig med en sak. Jag har hittat en klänning som jag tycker passar mig. Problemet är att mannen i butiken sa att de inte ska ta hem fler klänningar av det märket p.g.a. problem vid tidigare leveranser, vilket betyder att jag inte kan beställa en om denna köps av ngn annan. Mina brudtärnor bor i Umeå resp. Kiruna så de kan inte vara mina rådgivare. Jag har inte tittat på så många klänningar men trivs verkligen i denna. Det hade varit två spekulanter på den de senaste dagarna men klänningen hade varit för liten för dem. Så nu känner jag att jag måste bestämma mig snabbt. Ska jag chansa och kolla in andra butiker innan jag bestämmer mig eller ska jag slå till? Jag testade klänningen första gången i november och har hela tiden jämfört allt med den. Det var den första klänningen jag provade och ingen annan klänning har fått mig att känna mig finare men å andra sidan har jag inte provat så många och det känns som att jag borde det även om jag har hittat en som jag vill ha.

Simbabimba: Försök komma in på tisdag på fikat, om inte annat så för att få lite "brud"-support. Jag vet inte om jag själv kan vara där men jag är övertygad om att du kan få det lilla extra stödet som jag tror du behöver.

• hjartat73

Är du ledig från jobb SimbaBimba?

• hjartat73

Vad är det för märke på klänningen? Ring runt och hör om de andra bröllopsbutikerna har märket och om de tar in den och isåfall hur lång leveranstid.

• Hur gör man?

Svemerikanskt bröllop: Jag tycker det låter som om du redan har bestämt dig ;) Om du känner att den klännigen är rätt så tycker jag du ska ta den. och sen ska du inte gå ut och titta mer! :D Lycka till!

• Svemerikanskt bröllop

Den heter D'zage. Jag sitter och kollar lite på nätet, jobbar egentligen men kan inte hjälpa det...

Jag är lite dålig på att bestämma mig. Det känns som att det gick för snabbt att hitta klänningen.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006