Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Hur många är vi egentligen?
Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips
Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge
Ni då?
Smurfen: Jag har lyckats hitta klänningen på nätet men bilden är väldigt dålig, bakgrunden är vit (!) Sedan syns inte/knappt mönstret och brodyren. På baksidan är det knappar efter ryggen och hela vägen ner till det lilla släpet.
www.weddingsbykarenjane.co.uk/designers/b116.php
Hur som helst har jag bestämt mig för att gå dit idag IGEN och prova klänningen och köpa den.
Hjärtat73: Några kilon kan du enkelt gå ner igen (om du inte redan är en sticka), så misströsta inte.
Glömde skriva att det är modell D9029...
Fin klänning!
Nä någon sticka är jag tyvärr inte....födde min minsting för 5½ månad sedan men visst har jag gått ner i vikt...det som är kvar är "trivselkilona" *ler*.
Svemerikanskt bröllop !
Den klänningen var riktigt läcker!
Får man fråga hur mkt den kostade!
Riktigt Snygg!!!!
hjartat73 !
Tycker inte att du har några kilon för mkt !
Tack. Det känns som ett bra val, lite så lagomt för jeanstjej som jag. Klänningen kostar 4,000 och han i butiken trodde att det med ändringarna blir ca 5,000.
Några kilon + eller - brukar inte göra så stor skillnad. Jag tror det mesta sitter i hållningen, så lite ryggträning kan vara knepet. Jag har under sex år extraknäckt som gruppträningsinstruktör och jag har sett många som försöker ändra sitt utseende. Jag tror att vi alla har en grundform som vi mår bäst av att hålla oss till, varken större eller mindre. Vissa är finast med mer kurvor och och vissa är finast när de är taniga och några andra är finast mittemellan.
Svemerikanskt bröllop !
Håller helt med! Bra skrivet!
Ja, så är det. Tur är väl att alla ser olika ut. Hade jag gjort av med samtliga mina trivselkilon hade jag inte kunnat njuta så mycket av god mat, vin, choklad mm. Jo, visst, om man tränar varje dag men det orkar man ju inte, inte jag i alla fall :D
Jättefin klänning, Svemerikanskt bröllop! Du kommer säkert inte att ångra dig.
Då är det min grundform jag eftersträvar och har ett par kilo kvar.
Fika imorgon kl 18 på Coffee Maniac:
~emma~
hjartat73
Puh76
jespers darling
*Smurfen*
Hur gör man?
Svemerikanskt bröllop
SimbaBimba
Hoppas att jag inte har glömt någon! Ska bli jättekul att ses igen, hoppas att alla kan komma :)