• jespers darling

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006

Hur många är vi egentligen?

Hade varit kul att kunna träffas och fika, eller bara dela med sig av erfarenheter och andra tips

Jag ska gifta mig den 1 juli 2oo6. bor i Kävlinge

Ni då?

• Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006
  • SimbaBimba

har skrivit in på varje dag i almanacka vad jag skall göra: ex imorgon ser det ut så här:
    - guldsmeden (lämna in förlovningsringar för polering)
    - Gå förbi blomsteraffären och lämna sidenband
    - Köpa present till väninnorna som skall sjunga
    -13.00 håruppsättning
    - Ringa Ultimate cake för att avtala tid för hämntning av tårta
    - Boka nagelbyggning
    18.00 BT träff

• ~emma~

Wow! Jag hade egentligen bara tänkt att ta ledigt en dag innan bröllopet, men man får kanske tänka om! Eller vad säger du SimbaBimba?

Hur har ni andra tänkt att göra med den saken?

• SimbaBimba

Det kan nog vara rätt skönt att vara ledig några dagar så att man inte stressar in i det sista...men allt tar tid. Jag har i och för sig planerat hela brölloppet på bara 3månader plus att den senaste månaden har jag i princip inte gjort nåt annat än jobbat så att jag kanske har mer saker att göra. Men sen så skall man ta allt till lokalen, fixa dukning, dubbelkolla alla leveranser, genomgång med serveringspersonalen, hämta blommor, packa till hotellnatten ...det är ju en hel del saker att fixa...

• Svemerikanskt bröllop

~emma~ Jag kommer att vara ledig två veckor före bröllopet. Jag kommer att ha minst 6 veckors semester nästa år. En vecka innan kan nog vara skönt att vara ledig och SimbaBimbas sätt med planering för var dag verkar suverän.

Jag kommer ikväll i alla fall. Jag kommer nog att ha en stor vinterjacka, jeans och blött hår. Hoppas jag känner igen er.

• pov

*Smurfen*

Har du bestämt datum??

• *Smurfen*

Hej Alla!

Nu hände det lite grejer igår kväll, skall försöka sammanfatta det!

Min Sambo åker till Kina imorgon och blir borta i 2 veckor :( , jobb :(

Så då bestämde sig mina svärföräldrar samt hans syster att komma hem till oss.

Så jag är inte riktigt säker på om jag kan komma ikväll. Men de skulle lämna ett definitivt besked lite senare idag!

POV

Vi har inte spikat datumet, skall kolla på lokal efter sambons affärsresa, den i mitten av maj. Vi har en borglig vigsel så det är bara att hitta lokalen nu!

Själv?

• *Smurfen*

Hjärtat 73!

Hur mår sonen idag?

• ~emma~

Svemerikanskt bröllop - låter inte dumt med sex veckors semester! Jag vet inte hur mycket jag kommer att kunna ta.

Ska bli kul att ses ikväll!

• hjartat73

Det ser mycket mörkt ut för min del inför ikväll....jag som sett fram emot att träffa er. Men jag håller det öppet för att se hur sonen blir men är han som igår kväll så vill jag inte lämna min stackars sambo ensam med honom.

• *Smurfen*

Jag kan nog komma ikväll, fick avbokning från sambons syster, var det kl. 1800?

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006