• LindyLou

Sexet är inget vidare...

Oh my, oh my! Jag har dejtat en kille nu i närmare en och en halv månad. Jag bor i en annan stad i veckorna tillfälligt och vår relation går minst sagt i snigelfart. Jag lyckas inte ens få till ett riktigt _hångel_ med honom utan det blir bara mys i soffan och åka hem till sin egen säng och sova. Vi är båda vuxna människor och han har fortfarande inte avslöjat någon särskild inställning beträffande 6 före äktentenskapet...

Om vi bara myser nu och han inte hänger med när jag försöker "hotta" upp tempot lite - hur kommer det se ut om vi fortsätter..? Läste lite i den här tråden och insåg att jag borde lägga ner dejtandet med honom då jag vill ha mer än en gullig kille och mys i soffan.

Det här hade väl egentligen inte med frågan att göra men jag ville väl bara skriva av mig lite *ler*

• LindyLou

...men när inte ens kyssarna hettar till så vettetusan asså *suck*

Får fortsätta leta efter mannen som får det att killa i tårna och gör knäna klena :)

• LindyLou

Julija: Oj, nu läste jag i o f s att han KUNDE kyssa dig som INGEN annan kan; det var inte så du hade skrivit.

Jag letar vidare och hoppas att din m2b är suuuuverän på att kyssa dig! :)

Svar på tråden Sexet är inget vidare...