Inlägg från: hellokitty |Visa alla inlägg
  • hellokitty

Måste blöda...

Det är bara för din pojkvän att inse fakta. Du ska väl inte gå omkring och må dåligt pga av hans inkompetens! Ge honom ett faktablad!

"Alla blöder inte
    - I en undersökning som barnmorskor gjorde på en ungdomsmottagning i Stockholm var det bara 30 procent som hade blött första gången. Ett frivilligt försiktigt första samlag när man är fullt utväxt leder inte till blödning. Mödomshinnan öppnar sig, som en polotröja."

• hellokitty

Elin1,

Jo, det verkar ju så..... Tråkigt men sant....

Sedan kan jag väl tycka att människor får tycka som dom vill och ha den religion dom vill men att ha den okunskapen är ju isåfall skrämmande!! Vad kommer hända om Du INTE blöder, LNR?

• hellokitty

Elin1, tack för att du svarade på inlägget men det andra var inte menat till dig!
    Det var mer menat till TS......

*smurfen*
    Som Du Kanske ser blir vi mer irriterade på okunskapen. Orsaken till hennes oskuld bryr jag mig inte om, det är hennes val men sedan kan man även, som Elin1 påpekade, fråga sig om mannen också är oskuld! Om inte......varför?

I vilket fall som helst så tycker jag mest synd om TS som oroar sig över detta och kanske inte kan njuta av sitt bröllop till fullo pga att hon "måste blöda"!

Svar på tråden Måste blöda...