• Emma1

Bra billig lokal i Södertälje

Hej!
    Kul att hitta några som ska gifta sig och ha fest i södertälje. Killen och jag ska gifta oss nästa år och har precis bokat torpa pensionat för bröllopsnatten. Men som det ser ut ska vi ha själv festen i nykvarns herrgård.

• Emma1

Smink-freak

Så du heter oxå Emma?=)

Vi ska gifta oss 29 Juli 06. Vart i Södertälje bor du?

ProPPen-79
    Herrgården kostar 1800 om någon som bor i nykvarn hyr den. Killen pappa ska bjuda oss på de=) Då finns det ju bord och stolar + tallrikar, glas m,m där.

• Emma1

Smink-freak

Jag bor i västergård så inte långt ifrån=)
    Hur långt har ni hunnit i planeringen?
    Hur gammal är du och din kille?

• Emma1

ProPPen-79

Nej inte vi heller men vi känner folk som gör så det är skönt. Vad kul att du hittat en klänning. 3650 var ju bra pris. Vi har inte riktigt bestämt budget ännu. Men båda vi jobbar nu så då lär vi kunna spara ganska mycket varje månad, än så länge har vi inte hunnit spara ihop så mycket.

• Emma1

Åsa.Hjärta.Antti

Kul. Ska ni oxå gifta er nästa år?

• Emma1

Smink-freak

Okej jag är 24 och killen 26.
    Jo jag har nog oxå det mesta planerat i huvudet=) Vi har bokat kyrka, festlokal och fotograf. Sen har vi bokat ett rum på torpa för bröllopsnatten, vi ska nog dit idag och bestämma vilket av rummen vi vill ha och så har vi preliminär bokat en solist till kyrkan. Sen har jag köpt lite dekoration till borden. Nu är vi får lön ska vi iväg och köpa allt till inbjudningskorten.
    Fina grejer du har tänkt dig, ringarna var snygga. Ni har bestämmt er för dom?

• Emma1

Åsa.Hjärta.Antti

Okej va kul, då blir det ett tag innan oss=) Har ni bestämt vart ni ska gifta er?

• Emma1

Okej vi ska gifta oss i turinge kyrkan i juli-06

• Emma1

Smink-freak

Okej den var fin iallafall=)
    Var och kolla på lite ringar idag, hitta några som jag kan tänka mig. Ska ta med mig killen nästa vecka så får vi kolla igen, men de kostade en del. Vad kostade din?

Vi var på torpa idag och bokade ett rum. Det var väldigt fint där, nu har vi börjat fundera på om vi ska ha festen där med. De visade vart man skulle ha allt och de så väldigt bra ut. Vi måste bara räkna lite så det inte blir för mycket dyrare än det andra.

• Emma1

Smink-freak

Okej det var ju bra pris på ringen, de jag har sett kostar mycket mer=/ Vad får ni betala på torpa? Ja det är verkligen synd om dom så trist när sådant händer.

Svar på tråden Bra billig lokal i Södertälje