Inlägg från: cousin it |Visa alla inlägg
  • cousin it

nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?

Vår budget ligger på 100.000 kronor. Ringar ca 30000:- bröllopsresa ca 30000:- så själva bröllopet blir inte så påkostat. Vi vill lägga de största pengarna på det som varar längst! Ringarna resten av livet förhoppningsvis och resan blir ju åtminstone tio dagar...

Hade jag behövt lägga massa pengar på fotograf så hade jag gjort det oxå men nu e jag bröllopsfotograf själv och ska fota min kollegas bröllop så hon fotar mitt i gengäld.

Vi har inte heller egentligen råd med ett så dyrt bröllop men va f.. man gör det ju bara en gång som sagt!

• cousin it

ps. Jag håller med Jocelyn! För mig som e medelsvennson så e 100.000:- dyrt men är man snorrik så kanske en miljon motsvarar mina 100.000:- Kul för dom som har råd med det!

• cousin it

oj... tittade just på bilderna som royalisten hade lagt ut... Om det var hon som hade en budget på 1 mille så la hon för lite pengar på att få en ordentlig fotograf!!!! Hade jag haft såna pengar så hade jag hyrt in Kenneth Linge eller Nordstrands fotograferna!!! Hemsidan hade jag nog oxå lagt lite pengar på!

• cousin it

ja - det hoppas jag verkligen för hennes skull att det bara var privatbilderna. Man e väl lite bortskämd när man jobbar me de själv.

Svar på tråden nyfiken...någon med "stor" budget till sitt bröllop?